ervaring kdv-reisje?

Woensdag gaat Julian (voor het eerst) op creche-reisje. Met een huifkar gaan ze naar het stadspark waar een kinderboerderij en speeltuin zijn. Erg leuk natuurlijk en ik verwacht ook dat Julian er van gaat genieten. Ondertussen heb ik een beetje de kriebels, zoals je die vroeger had toen je op schoolreisje ging, hahaha!

Zijn er meer kindjes op creche-reis geweest?   Zo ja, waarnaartoe en hoe ging dat?

Er gaan foto's gemaakt worden, dus ik hoop dat er een paar leuke tussen zitten die ik kan plaatsen.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hi Ellen
Wat ja grappig en erg toevallig
Wij zijn vorig jaar ook met mijn werk, met de kindjes naar het stadspark geweest met de huifkar.
Ouders die vrij waren konden met hun kindje mee en waren dan zelf verantwoordelijk.
De kinderen die er die dag waren , namen de leidster onder hun hoede.
Ik vond het zelf errug leuk. Annique is niet meegeweest want wij deden vanaf de leeftijd 1,5 jaar en annique was toen net 1.
Het is erg leuk daar voor jong en oud. Diertjes en een grote speelplaats.
Helaas hadden wij regen, dus ik hoop dat het voor Julian droog is...
Op welke creche zit Julian?
Hij zal zich vast op en top gaan vermaken. alleen de huifkar is al een heel avontuur voor die ukkies.
Groetjes Sandra

Leuk hoor!
Bij ons gaan ze ook met regelmaat naar het park, bos of kinderboerderij. Echter hebben wij vaak de pech dat Kay op die dagen er dan niet is.

Spannend is het zeker, maar als je de foto's straks ziet zie je een stralende knul!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan