Ervaring Kid-sit

<p>Wie heeft er ervaring met meerijdplankje/zitje de Kid-sit? Ik ben benieuwd hoe jullie dit vinden.</p><p>We denken erover deze aan te schaffen voor onze zoon van 2,5 jaar.</p><p>Zit het een beetje stabiel? Kan je er een beetje normaal achter lopen?</p>
 
Geen ervaring met m'n eigen kindje, maar heb over dat zitje dat je op de wagen zet wel gelezen dat je wagen er minder stabiel van wordt. Vooral als je oudste wat beweeglijk is, klapt de kinderwagen zo om naar voren. Het plankje hoor wisselende verhalen over. Veel enthousiaste gebruikers hoor, maar zelf ben ik bang dat mijn peuter er niet uit zichzelf op gaat blijven staan (is straks net 2 als de kleine er is) en ik er alsnog steeds achteraan kan op straat. Ook heb ik wat bekken en rugklachten en lijkt het me vervelend lopen met dat plankje of zitje erachter.
Na wat wikken en wegen zijn wij toch voor de duowagen gegaan (Topmark duo 2) en op andere momenten wordt het een combi draagzak met buggy of in onze fietskar, die ook een wandel functie heeft.
Maar moet het dus nog gaan ervaren wat in de praktijk het handigst gaat zijn, want de 2e is er nog niet ?
 
Wij hebben de kidsit. Ik vind het een heerlijk onding. Als in, hij zit echt stabiel ook bij stoeprand af, stoeprand op lukt niet zonder op te tillen. Mijn zoontje vindt hem leuk. Maar ik stoot er telkens mij schenen aan en heb mijn draai qua lopen nog niet helemaal gevonden. Heb hem pas een paar keer gebruikt om te oefenen. De baby zit nog een paar weken in de buik en ik denk dat het wel zal wennen.
 
Heb een Kidsit. Tja, je kunt niet meer knap achter je wagen lopen. Dus loop er meer naast. Gebruik hem dus alleen voor korte afstanden. 
Stoep op en af gaat hier prima. Ook met dochter er op. Ze zit er stabiel op. Dus wat dat betreft prima. Maar het loopt echt niet lekker. 
 
Terug
Bovenaan