Ervaring kruidvat standaart 1 met jbpm og kruidvat a.r. voeding

<p>Hoihoi,</p><p> </p><p>Mijn dochtertje heeft reflux, heeft ook medicijnen. We gebruiken nu jbpm in haar voeding zodat ze niet zoveel spuugt, dit gaat goed alleen krijgt ze diaree. Ze krijgt minimaal jbpm dus kunnen eigelijk niet minderen, maar als we stoppen word t spugen echt te erg. </p><p>Nu zat ik te denken om a.r. voeding te halen maar daar zit ook jbpm in, ik vraag mjj dan af of de diaree blijft of dat dit minder zou worden.</p><p>Zijn er dames met ervaring hiermee of zouden we het gewoon moeten proberen? </p><p>Gister op het consultatie bureau overigens ook over gehad en zij zei dat ik door moest gaan met de jbpm omdat ze geen extreme diaree heeft en meer last van het spugen heeft. Maar bedenk mij net of a.r. voeding misschien een oplossing kan zijn.</p><p>Andere tips zijn ook welkom! </p><p> </p><p>Dankuu</p>
 
Hoi hoi mijn dochter spuugde ook veel ook toen de jbpm geprobeerd maar toen kreeg ze ook diarree en moest ik haar s’nachts steeds verschonen. Toen begonnen met Hero comfort bij mijn standaard Hero voeding en dat ging goed. Ik zou dus stoppen met de jbpm en die 2 voedingen door elkaar mengen
 
Chan1234B[quote quote=10081742]Hoi hoi mijn dochter spuugde ook veel ook toen de jbpm geprobeerd maar toen kreeg ze ook diarree en moest ik haar s’nachts steeds verschonen. Toen begonnen met Hero comfort bij mijn standaard Hero voeding en dat ging goed. Ik zou dus stoppen met de jbpm en die 2 voedingen door elkaar mengen[/quote]
Hallo. Gebruikte u beide nutrasense voeding?
 
Hier een meisje ook Met reflux. Met de jbpm veel gehannes in het begin. Meer/minder. Obstipatie en dan weer diarree. Over gestapt naar kruidvat A.R. Ook hierop in het begin diarree. Heeft ongeveer 2 weken geduurd en toen stabiliserende het een beetje. Kan af en toe nog een behoorlijke spuitluier geven maar over het algemeen doet ze het goed. Ik vond uiteindelijk beter werken dat ze altijd exact evenveel jbpm kreeg en zo kon wennen. Ze was er levendig onder en groeide goed. Inmiddels bijna 4,5mnd. En de reflux.... Bijna geen last meer van. Tip: maak het flesje met de helft uitgekookt water alvast klaar. Dan de andere helft net gekookt water erbij. Schudden en klaar.dit doe ik als volgt: bijv 120cc en 4 scheppen voeding? = gekookt water ijskast koud laten worden. 60cc in de fles daarbij 4 scheppen. Terug de koelkast in. Zodra het tijd is om te voeden. 60cc kokend heet water erbij, beetje omschudden en voilà. Direct te geven en is dan ook gelijk ietsje dikker. (vooral bij gulzige eter heel handig)je moet wel goede ventiel fles hebben die het lucht uit de speen laat ontsnappen.  Zo kun je de fles voor de nacht ook alvast klaarmaken. 1 min wachten op de waterkoker en je kan aan de slag. Superhandig! 
 
Terug
Bovenaan