ervaring kruidvat test??

Hallo allemaal,

Heb aan jullie een vraagje. Hoop natuurlijk dat iemand mij kan vertellen wat dit kan betekenen.

Zal eerst in het kort me voorstellen. Ik ben een meid van 26 jr. april' 07 een mk gehad met 10 wk.

heb nu een nieuwe partner. We zijn nog niet officieel begonnen met de eerste ronde.
Maar een kindje is zeker welkom.
nou is mijn cyclus na mijn mk heel onregelmatig. De laatste tijd zo rond de 33 d.

afgelopen 5 cyclus ( en):

33, 31, 36, 33, 33

Nu vandaag al op dag 40. Heb last van bepaalde kwaaltjes. ( die had ik bij mijn eerste zwangerschap ook):

last van de borsten,
opgezet gevoel,
Buikje is ook wat dikker dan anders,
steekjes bij eierstokken? ( dit had ik ook bij de eerste zwangerschap)

Dat zou evt kunnen beteken dat het een bbz kan zijn heh! En normaal als je zwanger bent, hoor je hier niks van te mogen voelen... zeggen ze!

Heb gisteravond een test gedaan van de kruidvat. heb de urine opgevangen in een potje. En tot mijn verbazing kwam er binnen 10 seconden al een vaag streepje te staan. Het streepje in het  controle venster was meteen eignlijk al zichtbaar.
Alleen dat andere streepje stond horizontaal.??
Er staat wel op de bijsluiter dat dat dan (niet zwanger) betekent.

Maar voel me wel anders, dan anders...

iemand hier ervaring mee. Dat je na een paar dagen wel een positieve test in handen had?

hoor het graag!

Hoi

Ik heb 1 dag na mijn NOD, getest met een zw-test van Kruidvat. Deze was negatief. Drie dagen later weer getest met een zelfde test en toen kreeg ik een duidelijke controle streep en een heel licht (nauwelijks te zien) roze teststreepje. Deze stond wel net als de controle streep, verticaal.

Zou als ik jou was gewoon nog een nieuwe test doen, en dan bijvoorbeeld van een ander merk.

Groetjes

hey,

Bedankt voor je reactie! was die test ook van het huismerk van de kruidvat?

Bij mijn eerste zwangerschap testen ik ook met een kruidvat test. Kwam ook een heel vaag streepje. Maar was wel zwanger! helaas uitgelopen op een mk. met 10 wk...

heb voor vanmiddag een afspr. bij de huisarts. Wil hem ook het een en ander vragen. En hij zou voor de zekerheid een zwangerschapstest voor me doen.

Heb wel giga last van mijn borsten sinds gisteren.
opgezet gevoel, steken bij de eierstokken?!!

dus je zou bijna denken dat het raak zou zijn. toch? nou ja, we wachten het af.
zit nu inmiddels op dag 41.

hou je op de hoogte

hallo meiden,

Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Omdat ik toch wel en beetje onzeker was geworden. Afgelopen woensdag had ik een test gedaan ( huismerk kruidvat)
Maar de streep in het ovale venster stond verticaal. en de andere streep van wel/ niet zwanger was heel vaag. Maar stond horizontaal. ( niet zwanger) staat er op de bijsluiter.

Maar ze zeggen ook wel eens: een streep is een streep...

En heb wel de klachten die behoren tot een evt. zwangerschap.Heel herkenbaar voor mij, omdat ik deze klachten ook had bij mijn eerst zwangerschap ( mk 10 wk)

De dokter vond dat idd ook een raar iets. Die had ook zoiets van: een streep is idd een streep. Hen hem verteld over de kwaaltjes. En hij was het er mee eens dat dat idd zwangerschapkwaaltjes   zijn. Toen ik hem mijn cyclusschema liet zien, begon het wel ergens te twijfelen. De afgelopen 5 maanden is het rond de 33 dagen. Vandaag al op 41d.

Maar over het algemeen is mijn cyclus heel onregelmatig geweest als je zo naar het schema kijkt. De langste is 45 geweest. maar dat is alweer en tijdje terug. De dokter adviseerde mij om nog een weekje te wachten met testen. dan ben ik over die 45 dagen heen. Als er dan nog niks uitkomt, dan wou hij me evt door sturen voor een echo. Voor de zekerheid  alles nakijken... Want heb zo af en toe wel steken bij mijn eileiders. En dat kan evt. betekenen dat het een bbz is!

hou jullie op de hoogte.

Ps: heb vanmiddag toch nog een testje gedaan, negatief! Dus we wachten nu een weekje af. En wie weet houdt mijn lichaam me ontzettend voor de gek!!!

Grrrrrr...

Terug
Bovenaan