Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit hier nu met een dikke buik dankzij Letrazol
Ik heb pcos en ben eerder dmv clomid zwanger geraakt. Bij de wens voor een tweede kwam ik opnieuw in het zh terecht en nadat ik aangaf dat ik bij clomid best wat bijwerkingen had werd Letrazol aangeraden.
Ben minder bijwerkingen en het sloeg veel beter aan. Bij mij was het de 4e ronde raak. Als ik in de toekomst een 3e wil zal ik weer om Letrazol vragen.
Heb je specifieke vragen? Succes en veel geluk!
Ik zit hier nu met een dikke buik dankzij Letrazol
Ik heb pcos en ben eerder dmv clomid zwanger geraakt. Bij de wens voor een tweede kwam ik opnieuw in het zh terecht en nadat ik aangaf dat ik bij clomid best wat bijwerkingen had werd Letrazol aangeraden.
Ben minder bijwerkingen en het sloeg veel beter aan. Bij mij was het de 4e ronde raak. Als ik in de toekomst een 3e wil zal ik weer om Letrazol vragen.
Heb je specifieke vragen? Succes en veel geluk!
Hoi,
ja ik heb ook PCOS. Eerste keer ook zwanger geraakt door letrozol. Vroeg me af of ik het nu weer nodig zou hebben. Wens voor een 2e kindje!
nientje
had je de zelfde symptomen toen je wens had voor 2e kindje? Heb je toen contact op genomen met het ziekenhuis toen die wens er was? Die hebben wij ook.