Ervaring? Luvion

Zijn er hier mama's met ervaring met de Luvion babyfoon met beeldscherm?

Het lijkt me handig zodat ik niet telkens naar boven hoef als ik denk wat te horen, vooral omdat ik er nog een heb rondlopen die ook zijn aandacht wil... maar hij is vrij prijzig.......

ben benieuwd

Hoi Puck,.

sorry dat ik even inbreek bij jullie maar hier wilde ik even op reageren. Onze zoon Tygo is inmiddels 10 maanden oud.
Hij heeft vanaf nacht 3 op zijn eigen kamer in zijn eigen ledikant geslapen. En wel met de camera van Luvion erop. Wij kunnen niet meer zonder.
Hij slaat aan als er geluid komt boven een bepaald aantal decibel dus niet bij ieder zuchtje. Hij zoemt niet zoals veel babyfoons, dus `s nachts staat hij ook aan op onze kamer.
1 nadeel, de batterij is snel leeg. Dus ik sleep wel veel met de lader van boven naar beneden en weer terug. Op zich niet erg, alleen zit bij ons de electra onder het bed dus ik moet altijd onder bed om de stekker erin of eruit te doen.

Succes, en ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Marieke sept2010 mama

Thanks!!! ben wel over qua beeld jammer idd van de batterij... dat is wel wat jammer maar misschien is er een losse voeding te krijgen, kan ik er een boven en een beneden houden ;-)

Terug
Bovenaan