Ervaring Maxi cosi/Autostoeltje

<p>Onze zoon in 4 maanden en we hebben een Maxi Cosi Pebble voor hem. Nu ligt hij daar niet echt lekker in. Hij probeert de hele tijd z'n hoofd rechtop te houden, het ziet er ook gewoon een beetje gek en nogal oncomfortabel uit. Nu wilde ik een ander autostoelje proberen. De stoeltjes die op z'n Kinderwagen passen zijn de:</p><p>maxi cosi cabriofix,maxi cosi, maxi cosi Rock, cybex Aton, besafe Izi goen de nuna pipa.</p><p>Iemand goede ervaringen met een van deze stoeltjes? Ik hoor het graag! </p>

Mijn zoontje is 5 maanden en zat de afgelopen tijd ook veel met zijn hoofd omhoog. Dat ligt niet aan het stoeltje, maar heeft te maken met de ontwikkeling van je baby. Je zult dit met elk stoeltje hebben. Mijn zoontje doet t nu (een maand later) al veel minder.

Dat deed onze zoon ook rond die leeftijd. Ik heb een family fix base in de auto, dus kon het stoeltje wat rechter zetten. Dat deed ik soms, zodat hij alles wat beter kon zien. 

Ik heb de maxi cosi overgeslagen. Onze man zit vanaf t begin in een doorgroeistoel (joyi spin 360, 0mnd-4jaar te gebruiken). Als je echt wat anders wil zou ik je zeker een doorgroeistoel aanraden. Ik heb nooit gemist dat ik de maxi cosi niet op de kinderwagen kon zetten. 
Hij heeft wel een tijdje gehad dat ie z'n hoofd uit de stoel ging liften, maar dat kwam voornamelijk dat de hoofdsteun TOV z'n hoofd smal was. Toen de verkleiner eruit was zat hij meteen weer in de chillstand. 

Terug
Bovenaan