ervaring mee?????????????????

A

Anoniem

Guest
hallo

ik hoop dat iemand mij kan helpen !!
ik heb naar de geboorte van nr 1 een spiraaltje laten plaatsen en heb hem dus begin januari eruit laten halen , ben toen 2 dagen later ongi geworden .
en zit dus nu nog tewachten en ben nog niet ongi kan dat komen door het spiraaltje ????
ik heb een test gedaan van predictor en die gaf negatief , maar op de dag dat ik eigelijk ongi moest worden had ik allen met afvegen een beetje rood bloed en verder niet dat is inmiddels ook alweer 10 dagen geleden ik hoop dat iemand mij advies kan geven
groetjes

Hallo

Ik heb ook een spiraaltje al een poosje en voor de tweede keer en ik ben niet meer ongesteld dat vind ik er wel fijn van. Toen ik het heb laten verwijderen dat we voor de tweede gingen was het gelijk raak. Ik heb nergens geen last van ik heb weleens een kleine bloeding gehd maar dat stelde niks voor vergeleken met mijn menstruatie.

groetjes lisette

Hallo,

Ik heb vorige week mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik werd toen net ongesteld, maar dat stelde met het spiraaltje nooit zo veel voor (gelukkig). Maar ik ben dus de afgelopen dagen weer echt ongesteld geweest. Dus of dat nu komt omdat ie eruit is of dat het anders ook zo was geweest weet ik niet. Ik moet nu dus ook even afwachten wat er gaat gebeuren met mijn menstruatie.
Wil je weer zwanger worden dat ie eruit is gehaald? Hou me op de hoogte hé.

Groetjes
Margot

Ik moet zeggen ik heb daarom ook wel een enorme bloeding gehad dat hij eruit gehaald was maar toch ben ik gelijk zwanger geraakt . Ik had ook heel veel last van mijn onderrug dat was echt geen pretje

Hoi meiden,

Ik heb sinds vorig jaar juli weer een Mirena en net als de eerste keer dat ik hem had, was ik na 2-3 maanden niet meer "ongesteld".
Dus ja  Son2002:  het kan nu al zijn dat je  geen bloeding meer hebt  met je spiraaltje.
Zeker als je een Mirena hebt laten plaatsen is het heel goed mogelijk dat je alleen nog wat spotting hebt of helemaal geen bloeding.
Erg gunstig voor je dus, hopelijk heb je ook geen last van PMS rond de tijd dat je "ongesteld" zou moeten worden.

@Margot: het kan heel goed zijn dat na het verwijderen van je spiraaltje je meteen ongesteld wordt en dat het heviger is dan voorheen.
Je hormoonhuishouding is van slag en dat heeft eventjes tijd nodig om te herstellen. Hierdoor kan je menstruatie hetzij heviger worden, hetzij minder, dat is per persoon verschillend.
Heb jij je spiraaltje laten verwijderen omdat je weer zwanger wilt worden?
Zo ja, dan hoop ik dat het snel raak is.

Liefs Monica

hey hoi

ik wet niet of het helemaal duidelijk is maar mijn spiraaltje is er al een poosje uit .
ben 1 keer ongi geweest en daarna dus niet weer ik ben nu 10 dagen overtijd.
maar de preditor geeft negatief aan ,maar hoor dus slechte verhalen over predictor dat hij niet zo snel zwanger aan geeft .
heb oven zitten googlen en vind inderdaad veel meer verhalen .
ik heb nu een clear bleu in huis en test over een antal dagen gewoon nog weer als ik niet ongi word !!
p.s we zijn niet echt bezig voor nr 2 ik heb het spiraaltje er laten uit halen ivm tussentijdse bloedingen maar als ik zwanger zou zijn ben ik wel erg blij .
groetjes lin

Terug
Bovenaan