ervaring met 2 jarige en antihistaminica?

Hallo allemaal,

Ik heb hier heel lang niet meer geweest, dus er zal veel veranderd zijn...

Mijn zoontje Wesley is nu 2 jaar en 5 maand. Hij heeft vanaf baby erg veel last van eczeem. veel plekjes op zijn gezicht, armen en benen.
Toen hij anderhalf was, was er een ha (we hebben verschillende ha in 1 praktijk, deze ha had ik voor het eerst..) die het verstandig leek om hem te testen op allergieën. Hoewel er bij jonge kinderen vaak niets uit komt, (normaal wordt er getest van af 4 jaar zei ze) wilde ze het toch proberen. Wesley testte positief op voedsel, (blijkt aardbeien),katten en op pollen en grassen. Die katten kunnen we mee leven, die hebben ze bij opa en oma en die zien we bijna nooit... en die hebben ze bij vrienden, maar dat gaat redelijk goed. We hebben in maart van een vervangend ha aeriusdrank gekregen. dit was voor in geval van nood, en mochten we niet te vaak gebruiken.Op dit moment heft hij erg last van de grassen en pollen. Rode jeukende ogen, korstjes op zijn hoofd, achter de oren en overal jeuk! de plekjes op zijn benen komen ook weer.. Ik heb vorige week iets gegeven en hij reageerde hier goed op. Ik heb onze eigen ha gebeld om te vragen of ik dit vaker mag gaan gebruiken.. Hij vind Wesley te jong! Ik mag het hem deze week nog geven en anders moeten we een keer langskomen.... Waarom zou Wes te jong zijn, als het bedoeld is voor kinderen v.a. 1 jaar? Heeft iemand ervaring met aeriusrdank voor een kind van 2?
Sorry voor het lange verhaal, maar anders is de situatie misschien niet helemaal duidelijk...

hallo sorry dat ik nu pas reageer want ik heb hier in geen eeuwig heid meer gekeken.
mijn zoon van nu 2.10 maanden heeft ook aeriusdrank gehad. hij heeft dit gekregen na een heftige allergische reactie op antibiotica toen hij 1.5 maand was. dit heeft ons goed geholpen.
ik zou een doorverwijzing vragen na de kinderarts/huidarts en dan eens goede oplossingen laten verzinnen wat dat is niks als je zoontje zoveel last van eczeem heeft.
sterkte ermee.

Terug
Bovenaan