ervaring met baby uggs?

Zoals jullie weten loopt Marissa ondertussen. Ik mag dus begin december echte schoenen gaan kopen. Nu wil ik heel graag Uggs voor haar kopen. Omdat ik ze super stoer vind en omdat ik denk dat ze lekker warm zijn. Maar nu ben ik ook heel erg benieuwd of ze goed zitten en makkelijk aan te krijgen zijn. Heeft iemand van jullie er al ervaring mee?

groetjes Linda, mv Marissa 13.5 maand

Hey Linda,

Ik heb ze hier zelf niet maar heb er wel eens naar gekeken.
Je hebt op t bovenste plaatje die "slof"uggs staan, daar kan Marissa niet op buitenlopen omdat ook de zool van suede is. Die andere uggs, zegmaar de kleine versie van de volwassen die is ook nog niet geschikt omdat de zool bij zo'n ukkie echt nog flexibel moet zijn, om zo'n stugge zool kunnen ze nog niet goed lopen, dat is pas vanaf dat ze echt goed lopen, dus een jaar of twee.

Anders kun je je ook even in de winkel laten voorlichten, want het is natuurlijk wel erg veel geld, en het belangrijkst is natuurlijk dat die kleine wel geschikte schoenen heeft (als loopt Birgit wel op mijn uggs weg hahaha)

Ik denk dat je nog even een poosje moet wachten! (ik weet t ze zijn zooo leuk :)! )

doegie!! Evelien

Hey Linda,

Zoals Evelien al zegt de bovenste is met een zachte zool, dus daar gaat het lopen niet echt goed op, is meer een slofje en de onderste zijn pas vanaf maat 23...
Dus helaas als onze kleine kindjes al lopen, moeten we wachten tot ze maat 23 hebben!!
Ik heb er namelijk zelf ookal voor gekeken

xxxjes

Hoi meiden,

Alvast bedankt voor de racties tot nu toe. De foto's waren maar een voorbeeld omdat niet iedereen weet wat Uggs zijn . We hebben hier een hele goede kinderschoenen winkel en daar wil ik dus begin december advies gaan vragen. Maar het zou zo leuk zijn als het Uggs kunnen zijn . Ik vind ze zo gaaf! Maar uiteraard gaan Marissa haar voetjes voor. Ik zal daar dus advies vragen en kijken wat goed is voor haar. Anders gewoon nog maar even wachten met de Uggs, want ze komen uiteindelijk toch wel, maar dan maar als ze groter is.

groetjes Linda

Ik heb net meteen de winkel even gebeld en ze moet 6 weken echt goed stevig kunnen lopen. Uggs hebben ze vanaf 23.5 en die raadde ze absoluut niet aan als eerste schoentjes omdat ze niet stevig genoeg zitten. Het moeten dus maar eerst echt andere schoentjes worden. De Uggs komen dan vanzelf wel. We baalden een beetje want ze heeft La Coste en Adidas schoenen met zachte zool maar die zijn haar echt te klein. Maar we kunnen nog niet met harde zool kopen en zouden dan dus eerst nog schoentjes met zachte zool moeten kopen voor maar 6 weken. Maar mijn man is net in haar kast gaan kijken en daar heeft ze ook nog schoenen van Quick met zachte zool. Die zijn ruim een maat groter dan haar andere en ze passen nu perfect. Ze heeft precies een vinger ruimte. Voorlopig kan ze dus weer vooruit tot ze echte schoenen mag.

groetjes Linda, mv Marissa 13.5 maand

hey Linda,

ik heb even gekeken, maar er zit in Eindhoven ook een Nimco, house of shoes.
Ik was daar gister nog even met mijn schoonmoeder en ze hebben er nu zo'n leuke schoentjes! (met leuke prints, laarsjes etc) en met een soepel  zool! Ik heb er ook de schoentje van birgit gekocht (naja van mijn schoonmoeder gehad  ;-) )

ga daar eens neuzen en je bent verkocht!... al moet je nog even wachten tot dec!

Evelien

Hoi Linda,

Voor de eerste schoenen kunnen ze niet, maar ik zou het persoonlijk daarna ook niet doen. Ik was bij een speciaalzaak en daar zeiden ze dat je beter ook geen laarsjes kunt kopen omdat deze veel steun geven op de enkels en deze moeten zichzelf ontwikkelen.
Ik wilde ook laarsjes kopen, maar ga dat dus niet doen. En morgen (als ze niet ziek is geworden.....) ga ik schoenen kopen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan