ervaring met comfort voeding?

Onze kleine meid spuugt nogal veel. Ze krijgt nu Friso standaard voeding 1. Ik denk erover om over te stappen op comfort voeding tegen het spugen en de krampjes. Ik heb ook steeds infacol gegeven tegen de krampjes. Wie heeft hier ervaring met spugers en comfort voeding??
 
JBPM geven (johannes brood pitmeel) dit is een soort maizena!
dit maakt de fles dikker en dan spugen baby's ook minder.
wij gebruiken dit al super lang en het gaat nu prima!
komt omdat je kindje nog een te klein maagklepje heeft en dan komt het gemakkelijker omhoog.
als ik jou was zou ik dit maar es proberen.
verder krijgt mijn kleine van 6 maanden friso voeding standaart ook! prima voeding!!

succes!
 
mijn zoontje spuugde ook veel. ik mengde de voeding met hongerige baby voeding. deze voeding is iets dikker. toen spuugde hij niet meer. heb ook een tijd jpbm gebruikt maar dat zette wel aan. succes
 
ik heb ook bij mijn dochtertje friso comfort gegeven
zij spuugde ook ontzettend veel en haar ontlasting was ook heel moeilijk
op advies van de kinderarts zijn we friso comfort gaan geven
ze spuugde toen een heel stuk minder en ze deed het er goed op
je kan het eerst ook proberen te mixen hebben wij ook gedaan en daarna zijn wij volledig op comfort overgaan

hoop dat je er iets aan hebt

groetjes sonja
 
Mijn dochtertje hebben vrij snel, bij 7 dg, overgeschakeld op comfort. Meestal doen ze dit niet zo snel, maar ons dochtertje bleef ontzettend spugen wat we ook probeerde. Dus na overleg met CB en kraamzorg overgestapt op comfort. Het spugen werd 1 week minder, waarna het weer "vrolijk" begon. In het ZH is er reflux geconstateerd. We moeten haar nu comfort geven en het nog verder verdikken met Johannes broodpit meel. Het was in het begin even geklooi met spenen ( de ene ging te snel, bij de ander kwam er niks uit), maar nu gebruiken we de 3-fase speen van Avant. Het werkt idiaal. Als de voeding nog wat dunner is beginnen we met stand in. Als het moeizamer gaat draaien we naar 2 etc. Ik moet zeggen dat ze nooit veel last heeft gehad van haar darmpjes. Misschien heeft dat ook met comfort te maken.

sterkte
 
Terug
Bovenaan