Ervaring met de babybjorn

A

Anoniem

Guest
Wie o wie heeft er ervaring met de babybjorn? Wij hebben de minimonkey maar daar is mijn dochter niet erg weg van. Prenatal adviseerde de babybjorn dus ik ben even benieuwd wat jullie ervan vinden en met name in wat voor een soort situaties jullie hem gebruiken.

gr.Ing

Hoi Inge,

Ik heb de babybjorn en vind het erg prettig. Ik heb geen last van mijn rug of schouders. En Feline wordt ook goed ondersteund.
Ik gebruik het vaak als ik even met de auto een boodschap ga doen en geen zin het om die maxicosi te tillen.

groetjes Mariska

Hoi! Ik ben een februari mama maar  wilde toch even reageren. Ik ben echt heel tevreden over deze draagzak. Ik heb overigens de original. Je hebt ook nog de air en de active maar daar heb ik geen ervaring mee.  Wij hebben  er ook zo'n zak bijgekocht die je er helemaal omheen kunt doen. Lekker voor als het regent of koud is. Ideaal als je even de stad ingaat. Zo heb je je kindje lekker dicht bij je. Mijn dochter is inmiddels 7 maanden en ik gebruik hem nog steeds. Ze heeft nu wel haar hoofdje naar voren gericht.

Hoi Ing,

ik heb ook een babybjorn draagzak. Die hebben we gekocht toen mijn oudste net was geboren. We hebben het wel even uitgeprobeerdin de winkel, want niet ieder kind vind het leuk in de draagzak. Ik heb hem voor mijn oudste twee vaak gebruikt en ook nu doe ik de jongste er in. Ik heb hem vaak gebruikt met het openbaar vervoer. Toen onze tweede was geboren ging hij erin en nam ik de oudste mee in de buggy. Nu gebruik ik hem als Stijn geen zin heeft om in de wagen te liggen en ik de oudste twee van school moet halen. Ik heb hem ook wel eens gebruikt met schoonmaken in huis. Kortom, ik vind hem ideaal.

groetjes van marloes

super hoor zo'n draagzak, alleen als het hard waait krijgt mijn dochter geen lucht als de wind in haar gezicht waait, zit ze echt te happen maar daar moet ze even aan wennen. Ik heb m toevallig vd week weer uit de kast getrokken toen ik de oudste ging leren fietsen. Met de oudste heb ik m echter niet vaak gebruikt...

Hallo inge,

Wij hebben ook een baby bjorn draagzak en die bevalt prima. Vooral als kindjes wat groter zijn is het leuk dat ze om zich heen kunnen kijken. En nu in het begin lekker dicht tegen je aan en je handen vrij. Maar ze mogen oficieel pas met 66cm in de draagzak en ik geloof met een bepaald aantal weken. Dat heeft weer te maken met belasting van de rug van het kindje. Ze zijn trouwens heel veel te koop op marktplaats. De draagzak kan gewoon in de wasmachine uit gewassen worden.

Groetjes lins

Ik heb er ook een via marktplaats gekocht, ze worden echt veel nieuw gekocht en daarna vrij snel weer gedumpt. Niet vanwege de kwaliteit of zo, het zijn echt super dingen! Maar als je kindje wat groter wordt haken toch veel ouders af. Dan zetten ze de kleine toch eerder in de buggy als ze weg gaan bijv.

Maar ik heb er al veel lol van gehad. Ook als je kleine onrustig is, is het soms handig om je handen even vrij te hebben en je baby toch bij je te dragen.

Groetjse, marisa

hoi,

wij hebben ook de babybjorn (ik heb hem in de leen van iemand) en hij is helemaal top. Cas gaat erin als we Stan naar school brengen op de fiets. Hij lijkt het helemaal leuk te vinden. En als ik boodschappen doe gaat hij er ook in.

groetjes,
Stanneke

Terug
Bovenaan