Ervaring met de digitale zwangerschapstest van clearblue

Hallo,
Een vraagje:Wie heeft er ervaring met de digitale zwangerschapstest van claerblue? Ik ben nl benieuwd of jullie ook naar het staafje hebben gekeken die je eruit haalt...en stonden daar streepjes op? Een of twee?
Ik weet dat je daar niet naar mag kijken maar heb dit toch gedaan...en er stond een duidelijk streepje op en een vaag...weet iemand wat dit betekend?
Liefs Ikke
 
Hoi anoniem, ik heb gister de digitale test van clearblue gebruikt en toen ik dat staafje verwijderde zag ik duidelijk 2 blauwe lijntjes staan. Ik kreeg natuurlijk ook een dikke plus op het schermpje. Volgens mij maakt het niet uit hoe dik de lijntjes op de test zijn...2 lijntjes is ZWANGER!. Groetjes, alexa
 
Hoi,

Ik heb deze test ook gebruikt en vond hem erg gebruiksvriendelijk. Door die plus of min hoef je niet te gaan twijfelen of een dunne streep nu zwanger of niet betekent, dat interpreteert de test voor je....
En: welke had je????

Gea
 
hoi anoniem.
eerlijk gezegd vind ik je vraag vaag.
kan je niet gewoon een normale zw.test kopen van kruidvat merk ofzo? heb ik ook gedaan en werkt ook hoor!
en zit er bij die digitale dan geen bijsluiter?
veel succes en hopen dat je zwanger bent.
groetjes sandy
 
Hoi,
Zelf heb ik de digitale test ook gebruikt. Ik had een + in beeld en dat was voor mij het teken dat ik zwanger ben (nu 13 weken).

Na verwijderen van het patroon zag ik ook de twee streepjes. Bij veel testen is een tweede streepje, of stip, positief maar...ik heb gelezen én gehoord dat dit niet altijd zo is bij de digitale test van CB.

Als je meer info wilt over de test zou ik het infonummer van CB bellen, dat staat in de bijsluiter. Daar kunnen ze je meer vertellen.

Toch lijkt mij het advies om een andere, niet digitale, test te proberen ook verstandig.

Ik hoop voor je dat je dan een duidelijke uitslag krijgt!
Mel
 
Hoi,
Ook ik heb de digitale test van CB een keer gebruikt. Er verscheen een - en op het teststaafje stond 1 dik lijntje en een iets vagere. Werd daarna gewoon ongesteld, dus niet zwanger.
 
Terug
Bovenaan