Ervaring met de Stokke free-style Wie o Wie?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heeft er ervaring met de Stokke kinderwagen.
We zijn aan het rond kijken naar verschillende wagens, maar zijn aan het twijfelen tussen de maxi-cosi mura 3 en de Stokke...

Laat het even weten alsjeblieft!

Groetjesss

Hoi,

Ik ben helemaal voor de Stokke, ik vind deze helemaal geweldig. Ik had deze al voor onze zoon maar die heeft er helaas geen gebruik van mogen maken. Deze heb ik weer verkocht, maar onze dochter van toen 2 en een half heeft er met plezier in gezeten.

Nu heb ik hem weer gekocht voor onze 3e maar die wil nog niet komen, die zit nog te lekker in de buik. Ik heb hier wel alle mogelijke acc. bij.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Margret

jaaaa hier ook een groot stokke fan.
helemaal geweldig.
onze zoon vind dat ook als we wel is weg gaan en we nemen even snel de buggy mee dat houdt is hij het na een uurtje zat!
in de stokke kan hij lekker alles zien en vind hij alles prima.
voor jezelf vind ik het ook helemaal leuk,ze kunnen nog lekker naar je kijken(je kan hem op twee standen zetten van je af en naar je toe)
en ze zitten lekker hoog..
helemaal super dus,wij willen geen andere wagen!!

Hier nog een Stokke fan!! Wat een geweldige wagen!!
Hij loopt super, lekker wendbaar, gemakkelijk in elkaar te klappen.
De maxicosi kan er op, de kids zitten lekker hoog, veel oogcontact en ze zien alles.
Als met al een top wagen, ben er zo blij mee. Oja, je kunt er niet zo goed mee door het bos.....maar als je dat toch niet veel doet, dan zou ik kiezen voor de Stokke.

Groetjes van Gea

Terug
Bovenaan