Ervaring met deze test?

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie weten zijn mijn vriend en ik begonnen met ovulatietesten. Inmiddels dag 20 en nog steeds geen naderende eisprong. Ik wil eigenlijk andere testen dan Cb gaan gebruiken, want deze zijn wel erg prijzig.
Nu vond ik op internet bij www.testjezelf.nu ook ovulatietesten, ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.. Of misschien een andere aanbeveling voor een goede en duidelijke ovulatietest...

Ik heb matcare cassette gebruikt. 5 voor 10euro. Prima af te lezen. Bij mij duidelijke eisprong kunnen waarnemen.

Hoi FA1985,

Ik gebruik de testen van testjezelf.nu. Ik heb hier wel goede ervaring mee (gebruik ze nu voor de 3e mnd). vandaag een licht streepje bij de T oftewel ws morgen een positieve ovulatietest. De testen worden keurig in een bruine enveloppe zonder reclame oid geleverd.

succes!

Hoi,
Die ovulatietesten zijn volgens mij niets voor mij. Heb er 7 gebruikt
1ste posistief
2de niet
3de positief
4de niet (1 uur later)
5de positief
6de positief
7de niet
Nou zeg het mij maar. Met het gevolg dat we nu al 7 dagen sex hebben en het romantische er een beeje van af is, hihihi

ik heb het niet met ochtendurine gedaan.

Gr Bizu

@ Bizu,
welk merk gebruik je... Kruidvat schijnt met de ovutesten niet betrouwbaar te zijn...

ik heb zelf een keer de testen van de kruidvat gebruik maar deze gaven alle 5 positief aan. later hoorde ik dat die van kruidvat niet te vertrouwen zijn.

groetjes hilda

Ik heb ook Kruidvat geprobeerd dus weggegooid geld. Dacht is goekoper ui te zijn, nou mooi niet.

Gr. Bizu

Ik heb geen idee, maar ik heb goede ervaringen met de ovulatie- en zwangerschapstesten van www.sensitest.nl. Goed en... niet duur!

Terug
Bovenaan