Ervaring met een Koelstra buggy????

Hallo!!!
Zijn hier mama's met een Koelstra buggy, en dan bedoel ik gewoon een simpel, lichtgewicht buggy'tje?
Ik wil er een aanschaffen en misschien is er iemand die er heel enthousiast over is of juist niet natuurlijk.
Ik hoor het graag!
Boven gaat een luchtalarm in bed  af dus ga snel even hulp bieden aan mijn kleine meisje (waarschijnlijk klem bovenin het bedje ofzoiets)

groetjes Danielle.  

Bedoel de de Koelstra Zippo?
Ik heb er ook een tijdje voor gekeken.. Ik weet niet meer wat er mee was, maar ik lees altijd de revieuws bij bv kieskeurig.nl etc. Er waren toen wat dingetjes dat ik dacht "Weet niet of ik dat wel fijn vind" en dat terwijl ik hem heel gaaf vond/vind. Maar tis maar net wat je in een buggy zoekt. Ik had hem waarschijnlijk ook gekocht als ik de Maclaren niet genomen had. Maar ook op marktplaats zit er een die nieuwe Zippo's verkoopt voor 59 oof 69 euro. Scheelt een boel!
Ja, heb laatste tijd veel gezocht naar buggy's hahaha..

Esmé mv Kay

Kon er net niet opkomen maar inderdaad de Zippo, en marktplaats heb ik ook al gekeken.
Ga als Linde wakker is even naar Prenatal, even kijken, stukje rijden en hij moet wel in mijn Twingo'tje passen.
Daar gaan we over 4 weken mee naar Zeeland, papa, mama + 2 kids en de nodige bagage, hoe?.........geen idee maar het zal in ieder geval proppen worden.
Dus de buggy moet zo min mogelijk plaats innemen.
We hebben nu een donkerblauwe van de Hema, prima ding, maar ik heb mijn zinnen  gezet op een roze. Kan de blauwe naar opa en oma!
Ik wilde eigenlijk een Zapp, maar daar heb ik zoveel negatieve verhalen over gehoord ( ik werk in een winkel dus gewoon aan mama's met Zapp gevraagd) en hij is niet in ligstand te zetten en dat vind ik een absolute must.
Ik laat nog weten wat het gaat worden, bestel 'm zoiezo via mp.

groetjes Danielle.

Zapp is een super stoere buggy.. Mijn broer heeft hem ook tot z'n spijt.
Hij vind de kunstof wieletjes een ramp en de kleine zit er kaarsrecht in. Op zich geen probleem,.. maar met in slaap vallen "kieper" je zo naar voren en hang je in het tuigje hahaha..

Maar inderdaad via die dealer op marktplaats doen, scheelt centjuhhhs!!

Esmé mv Kay

Hoi Danielle,

Hier nog geen ervaring maar ik zit met smart te wachten op mijn bestelde Koelstra buggy. Ik heb de 'limbo'besteld in grijs met lime. Deze buggy kan in 5 standen en is helemaal van aluminium echt superlicht, ideaal voor aan de fiets. Als je m invouwt kun je m heel gemakkelijk aan 1 handvat tillen. Ik heb m dus al wel geprobeerd en vind m ideaal. Ik heb m bij Prenatal besteld met een actie dag (ook 20% korting) ik geloof dat ie normaal 89,95 is.
Liefs, Marcia mv Puck.

Ja, ik heb ervaring !!!
Ik vind het een verademing na alle ellende met de Chicco buggy.
Wij hebben de Chicco Buggy gehad toen Jorick al kon lopen, maar nog geen hele stukken. Telkens was dat kreng kapot en toen Jorick 15 kilo woog zakte zomaar 1 kant in elkaar. Maar geen garantie van Chicco, echt heel lullig.
Wij hebben toen de Koelstra aangeschaft. Deze kan tot 18 kilo gebruikt worden. Maar Koelstra geeft de garantie dat als je hem met 20 kilo niet intensief gebruikt je toch nog met de buggy terug kunt gaan naar de dealer en dan word er vervangend vervoer geregeld voor je kindje. Nou gebruik ik hem niet meer voor Jorick hoor. Want die kan rustig lopen en als hij moe is dan gaan we even rusten. Maar wat ik zo handig vind is dat hij licht is, goed stuurt en vooral ook voor lange mensen te gebruiken is. Want dat wil met sommige buggys wel eens vergeten worden.

Ik ben echt helemaal Koelstra op dit moment (oja heeft ook nog 5 standen en een boodschappenmandje)

Groetjes Jolanda

Ook hier een koelstra zippo. Het enige verschil met de limbo is dat de limbo
zichzelf vergrendelt met het inklappen (platduwen en optillen) en bij de zippo moet
je dit met de hand doen. Het scheelt je alleen wel 10 euro.
Ik heb de zippo bij de babymax in Veenendaal gekocht hij was daar nu afgeprijsd voor
€ 69,-   en hij bevalt uitstekend.

groetjes Anke

Dank je voor jullie recties!
Ik vroeg me al af wat nou het verschil tussen de Limbo en de Zippo was?
Weinig dus, gisteren bij prenatal vond ik eigenlijk het enige voordeel tussen de buggy's en die ik al heb dat ze wat hoger zijn ( manlief is 1,95  ) en de leuke kleurtjes natuurlijk.
De maclaren (dit schrijf je volgens mij niet zo)  vond ik mooi maar echt te duur.
Linde is ons tweede en laatste kindje en dan wil ik niet zo'n grote aanschaf meer doen.
Ik merk wel dat ik de buggy nu veel meer gebruik, bij Roos had ik geen auto en dus was de buggy alleen voor het openbaar vervoer/carnaval/vakanties etc...
Ik vond alleen de kwaliteit van mijn Hema-buggy beter lijken als alle anderen, veel steviger, de kappen van andere buggy's voelen zo slap.
Dus ik twijfel nog even verder, jullie horen nog hoe dit afloopt.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan