Ervaring met Frankrijk op vakantie?

Even een vraagje namens mijn zus.
Zij gaan binnenkort op vakantie naar Frankrijk met hun zoontje van 10 maanden.
Weet iemand of ze in Frankrijk ook potjes met een fruit- en groentehap hebben? Oftewel de Olvarit potjes, maar dan waarschijnlijk een ander merk?
Er zitten hier zoveel moeders op het forum, dat ik dacht dat er misschien best wel één in Frankrijk is geweest met een klein kind!
Alvast bedankt namens mijn zus.

Groetjes,
Geeske.

Hoi Geeske,

Wij zijn net terug uit Frankrijk en ik heb voeding van Nestle zien staan. Poedermelk, potjes en die pyjamapapjes. En ze hebben nog een merk staan, een frans merk. Dat merk heb hier in nederland ook weleens in een supermarkt zien staan, maar kom ff niet op de naam.

Liefs Yvette mv Maxime

Hoi Geeske,
Vorig jaar zijn wij er geweest en was Kian dus ongeveer die leeftijd. Ze hebben alles wat je nodig hebt (en meer).
Een ander merk babyvoeding, maar er is voldoende keus (zeker voor die paar weken dat je er bent). Fruit, groente, pap, sap. Ze verkopen ook Pampers, dus niet te veel meeslepen zou ik zeggen.
Doeg!

Wij zijn vorige jaar  met Alef, toen 9 maanden, naar frankrijk geweest. En ze hebben bij de grote supermarkten echt ontzettend veel babyvoeding. Ook veel dingen die ik niet kende, chocolade- en vanillepudding in een potje enzo. Ik had wel mijn eigen melk meegenomen. Wij gaan zaterdag ook weer naar Frankrijk en ik verheug me nu al op die enorm grote supermarkten.

groetjes agnes

Terug
Bovenaan