ervaring met geboortetens?

A

Anoniem

Guest
ben erg benieuwd of er iemand is die bij de bevalling gebruik heeft gemaakt van de geboorte-tens?
Zelf had ik er nog nooit van gehoord,maar hoorde het via een kennis en   heb op de site gekeken(www.geboortetens.nl )en er staan daar maar weinig reacties,vandaar mijn vraag.

Zelf denk ik er ook over op t apparaatje te gaan gebruiken,maar wil toch wel eerst de reacties horen!

groetjes Carolien

Hi Caro, ik heb een dochter van 17 mnd en voor de bevalling had ik een geboortetens besteld. Ik moest m nog twee keer verlengen ook, want ging drie weken overtijd. Maar ik had m pas gebruikt toen ik ongeveer 4 cm ontsluiting had. Maar ik vond t zowiezo moeilijk in gebruik. Vond het niet heel duidelijk en i.p.v dat het de pijn moest verminderen, voelde ik steeds bij een wee heel erg die stroomschokjes. Wat geen pijn deed.. maar met alle pijn die je al hebt, kon ik dat er niet bij hebben. Ik vond het een heel vervelend gevoel en heb m gelijk weg gelegd. Maar er zijn ook goede berichten op, misschien kunnen zij ze hun ervaring vertellen. Succes en liefs Judith

Terug
Bovenaan