Ervaring met Gynaecoloog ?

<p>goedeavond,</p><p>ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb dinsdag meteen het ziekenhuis gebeld (loop onder begeleiding voor mij crohn ) en verloskundige om afspraak te maken.</p><p>nu moet ik toch de verloskundige afzeggen en gaat alles via gynaecoloog.. iemand ervaring ermee? Hoe gaat een eerste afspraak en maken die ook echo’s? </p>

Ik ben ook ivm medische redenen bij een gynaecoloog. Dit verloopt precies hetzelfde en ze maken ook echo’s. Misschien dat je wat meer echo’s krijgt omdat ze het goed in de gaten willen houden. Eerste afspraak is hetzelfde als bij de verloskundige. 

Bij gynaecoloog inderdaad net wat meer controle en echo. 
Was er zelf heel tevreden over. Indien mogelijk en verantwoord kun je eventueel deels mee begeleid worden door verloskundige dat is wel prettig is iets persoonlijker dan bij gyn. 
Eerste afspraak ook meteen echo gehad bij gyn.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Ik was erg blij met de extra controles. Het schijnt leuker en persoonlijker te zijn bij de verloskundige maar ik vond het juist fijn dat het medische gedeelte goed in de gaten werdt gehouden. En heb daardoor extra echo’s gehad wat ik wel heel leuk vond. 

Terug
Bovenaan