Ervaring met (huren van) co-sleeper?

<p>Het werd ons aangeraden de baby de eerste tijd op onze slaapkamer te laten slapen. Nu willen we dit dus graag doen, maar het ledikant past absoluut niet, dus zullen we een wieg of co-sleeper moeten aanschaffen. Alleen vind ik dat wel een beetje zonde van het geld...</p><p>Heeft iemand ideeën om dit goedkoop te organiseren of een c-s te huren?</p><p>En, moeten we nu echt nog extra lakens, dekens etc. gaan aanschaffen daarvoor?</p><p> </p><p>Tips zijn welkom!</p>

Geen ervaring met huren van zo een ding. Maar weet wel dat  veel goedkopere zijn dan bijvoorbeeld die chicco. Nieuwe. 
Op marktplaats kan je ook 2dehandse vinden en laatst zag ik op mamaloesbabysjop.nl c.s. van 99 euro. Weet je budget niet maar met huren kom je misschien hoger dan dat bedrag. Die goedkopere zijn ook gewoon goed en dacht verschillende maten te zien. Dus misschien wel een met lakentjes die je nu al in huis hebt? 
Ook wij gaan een cosleeper aanschaffen. Weet alleen nog niet welke maar dit is ons 3de en laatste kind en zal dus niks opslaan voor de volgende zeg maar. Ben al hier en daar aan het rondkijken maar nog geen productonderzoek echt gedaan.
Succes met het vjnden van eentje. Of huren dus!

Ik heb een tweedehands co sleeper en heb er geen moment spijt van gehad haha. Gewoon goed schoonmaken en matrasje heb ik een dag buiten laten luchten. 

Ik heb via marktplaats een 2e hands wiegje gekocht. Zag het niet zitten om het ledikant op onze slaapkamer te zetten en vond een nieuw wiegje/cosleeper ook veel te prijzig. Na gebruik kan je hem waarschijnlijk weer voor een zacht prijsje verkopen. 
Ik heb een dekentje voor in de kinderwagen. Dit is hetzelfde formaat als voor een wiegje. Eventueel kan je een laken van het ledikant gebruiken als matrashoes. Indien je budget het niet toelaat kan je misschien op deze manier creatief ermee omgaan? 

Moet eerlijk bekennen dat ik het huren van een co-sleeper juist jammer van het geld vind. Als het goed bevalt moet je het verlengen, en vind het eigenlijks helemaal niet zo goedkoop. Wij hebben 1 gekocht geschikt voor hoge boxspring voor €119 incl. matras. Maar met huren ben je het geld kwijt en het bedje daarna ook weer, mocht je het niet meer gebruiken kan het altijd op marktplaats, word nog goed op geboden ook.
maar dat is mijn persoonlijke mening :)

Wij hebben de petite Amélie van 119 euro, incl matras. Dacht eerst ook na over huren maar (zoals hier al eerder genoemd is) lijkt me dat bij nader inzien meer zonde van het geld. Ik zag op marktplaats dat deze die wij nu hebben ook tweedehands nog aardig verkocht wordt (rond de 80). Dan heb je dus eigenlijk maar 40 euro betaald voor de cosleeper!

Bedankt voor de reacties!

Ik denk inderdaad dat huren niet de beste optie is. Ik zat even op MP rond te struinen maar daar staat op het moment helaas eigenlijk niets op. Even afwachten nog maar. Heb overigens ook geen idee welk type ik wil; ik vind ze er allemaal hetzelfde uitzien. Ik wil vooral een smalle omdat er zo weinig ruimte op de slaapkamer is :p

Terug
Bovenaan