Ervaring met inbakeren?

Hallo!

Op advies van een vriendin heb ik 3 weken geleden de Puckababy besteld.
Wat een succes!
Gideon maaide ook veel met armpjes en beentjes, met als gevolg een bekrast gezicht en onrustig slapen.
Sinds we 'm hebben slaapt hij als een roosje.
Het fijne is dat hij toch gewoon met armen en benen kan bewegen, maar beperkter is in zijn bewegingen.

Het is niet goedkoop, maar ik vind het het geld dubbel en dwars waard!
Zeker nu we afgelopen week zijn gestart met Ria Blom's 'Rust & Regelmaat', heb ik ineens een vrolijk ventje wat uitgeslapen wakker wordt, zijn fles rustig opdrinkt, na wat gepruttel gaat slapen in plaats van uren te krijsen en veel lacht!

Niks dan goeds dus, zeker het proberen waard!

xxx

@firstmom--> Wij hebben een puckababy piep (voor baby van 0 - 3 mnd) maar ons manneke vind het dus echt helemaal niks!
Je mag hem overnemen van ons als je dat wil.
Hij ziet er echt nog top uit de kleur is rood.
Ik hoor het wel.

gr louise

Ik heb Tim ook een paar weken ingebakerd, in de doeken van pacco. In het begin ging dat hartstikke goed, maar nu inmiddels niet meer. Hij slaapt nog steeds slecht overdag. Ben nu overgestapt op buikslapen. Heb gehoord dat veel baby's die worden ingebakerd uiteindelijk buikslapers blijken te zijn.

Gr Ingrid

Fedde slaapt ook ingebakerd, hij maait ook zo erg met z'n handjes. Vanaf de geboorte al, we zijn toen ook al meteen begonnen met inbakeren.
'S nachts ligt hij in een hydrofiele doek en dan nog een doek omheen gewikkeld en overdag in de puck à baby.
Hij slaapt er een stuk beter door! Vooral snachts overdag maakt hij van die hazeslaapjes

HEej ik zou je een puckababy aanraden, daar slaapt jorn nu ook in...

Is niet zo strak als inbakeren. maar werk echt effectief. Jorn slaapt er heerlijk in...

ik vind het een monsterachtige uitvinding..

Succes

Ik heb ook nog wel een puckababy voor je te koop.. bij Florian helpt het niet.. en ook wel pacco doeken..2 keer gebruikt, maar helaas ook niet de oplossing voor Florian. Bij Elias hielp de puckababy wel geweldig trouwens...!

Bij ons wordt het ook buikslapen.

Terug
Bovenaan