Ervaring met inleiden met ballon?

Hi Dames,

Vrijdag zal ik met behulp van een ballon worden ingeleid met 39 weken. Dit i.v.m. zwangerschapssuiker.

Technisch weet ik hoe het gaat, maar zijn er hier ook vrouwen met ervaring? En hoe is het bij jullie gegaan.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee, ik ben nu pas 14,3 wkn zwanger, maar wordt met 37 hooguit 38 wkn ingeleid (als het niet eerder komt) en vandaag sprak ik daar over met de gyn. Ook ik ga ingeleid worden met een ballon ben benieuwd hoe dat is, mijn zoontje is nl met een sectio geboren.
Succes vrijdag.

groetjes Danielle
 
Ik heb er ervaring mee.Vanwege dat mijn schoonmoeder slecht lag(inmiddels overleden,op de dag dat mijn dochter geboren werd)hebben ze mij ingeleid.
Je krijgt 1st een eendebek in je vagina en daardoor wordt een klein ballonnetje ingebracht,die gevuld wordt met water.meestal wordt dit in combinatie met een gel aan de baarmoedermond aangebracht.
Die combi zorg ervoor dat de baarmoedermond geopend wordt.
Je moet dan meteen aan de CTG.
Dit ballonnetje blijft 10 uur zitten en om de 3 uur moet je aan de CTG.Die registreerd de toestand vAN JE KINDJE en de weeen/harde buiken.
Je merkt wel door de combi,dat je regelmatig harde buiken hebt.Je moet dan kijken wat jou het beste is.Zitten en wandelen kwam bij mij goed uit.
Je mag dan wel door het ziekenhuis wandelen,maar niet naar buiten.
Bij mij was het zo,dat de voorweeen op 11 Januari om23.00 begonnen.(12 januari om 4.02 geboren)
Helaas moet ik je wel mededelen,dat het 2 dagen kan duren voordat je,je kindje in je armen kan sluiten.Het hoeft niet.

dit is ook de 1e keer,want bij mijn oudste dochter(bijna 5 alweer) is zonder inleiden met 40 weken en 3 dagen geboren.

Succes met je inleiding en zet hem op he?
 
Terug
Bovenaan