Ervaring met inleiden?

Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met inleiden? Moet wrs met 39 weken in het ziekenhuis gaan bevallen ivm mijn medicatie. Dus ze hopen dat het uitzichzelf opgang komt en anders gaan ze het "helpen" (jakkes).
1 juli krijgen we weer een echo en heb eindelijk een eigen gyneacoloog. Dus niet elke keer weer een andere waar ik het hele verhaal moet vertellen.
Hoop toch dat het kindje natuurlijk geboren wordt, ook al vind ik het idee van bevallen best eng. Maar dat schijnt normaal te zijn.

ik ben bij mijn eerste 2 kinderen ingeleid, wat wil je weten?
je wordt goed voorbereid, en 1 maal aan het infuus moet je proberen jezelf er aan over te geven.
Dan krijg je langzamerhand weeen, die uiteindelijk, dat kan bij een eerste best lang duren, heftiger worden en elkaar sneller opvolgen. Het apparaat die de weeen registreert, kondigt een nieuwe wee ook aan,dmv. een bepaald geluid, dit kan in je voordeel werken, dat je jezelf schrap zet zeg maar, maar bij mij is het geluidje uitgezet,want je kan er ook onrustig van worden.En angst voor de bevalling is heel normaal hoor, je weet toch helemaal niet wat je te wachten staat? Ik ben nu in verwachting van de 4e , en dat wordt naar alle waarschijnlijkheid een geplande keizersnede, ook daar maak ik me druk om, en misschien kan ik het toch nog zelf eerst proberen en ook dat vind ik heel spannend, terwijl het mijn 4e wordt!
Geniet nog maar even van je humpie in je buik, en het komt er echt wel uit, hoe dan ook, ;)

liefs,

haaai

ik ben bij de eerste ingeleid na langdurig gebroken vliezen (24 uur)
ik vond het verschikkelijk
ik heb 2x gel gekregen en daarmee weeen stormen gehad , ik kreeg ze niet meer weggepuft of de andere volgde al weer op.
ook kreeg ik maar geen ontsluiting.
na een lange tijd en pas 3 cm ontsluiting heb ik een ruggeprik gekregen en daarna aan het infuus gegaan om de weeen meer op te wekken om ontsluiting te krijgen.
door de ruggeprik was het iets beter te houden maar toch moest ik nog puffen hoor,
maar nadehand (weken later hoor) zwakt alles af en viel het achteraf weer mee
nu ben ik 32 weken zwanger van nummer 2 en ligt hij nog in een stuit
ik doe liever 10x dezelfde bevalling van de eerste dan een keizersnede omdat ik daar weer angst voor heb.
meid je moet het gewoon over je heen laten komen want je kunt er toch niks aan veranderen.
wel afspreken van te voren dat als je het niet vol te houden vind je een pijnstilling kan krijgen
en zorgen maken is normaal , maar maak je niet te bang daar heb je op dat moment ook geen tidj voor hihihi

succes

groetjes moekje

ik ben met 40 weken ingeleid bij mijn dochtertje, omdat ze dachten dat in zwangerschapsvergiftiging had. ik kreeg gel en een infuus. s'middags kwam de gyno kijken en zei dat ik 1 cm had en dat ik pas de volgende dag zou bevallen. maar sávonds om 8 uur had ik hele hevige weeen. maar ik hield vol dat het niet kon want hij had gezegd dat ik pas de volgende dag zou bevallen. sávonds om 23.30 werden mijn vliezen gebroken en daarna mocht ik gaan persen, dat was voor mij een opluchting want toen had ik veel minder pijn van de weeen. en om 0.50 is onze dochter geboren. Ik heb alleen hele erge pijn gehad na de bevalling het begon rond een uur of 3 en na veel klagen kreeg ik medicijnen. deze pijn was nog erger dan mijn weeen. maar wat het geweest is heb geen idee dat hebben ze me nooit vertel.

ik weet niet hoe het is om gewoon te bevallen. maar nu bij de tweede zou ik het niet erg vinden om weer ingeleid te worden. ik heb zoiets als hij maar weer gezond te wereld komt. en we zien wel weer hoe het verloopt.

groetjes maris

Terug
Bovenaan