Ervaring met kater gevoel 9.2 week zwanger

<p>Momenteel ben ik 9.2 weken zwanger :)</p><p>Ik heb last van een heel erg ‘kater’ gevoel dat maar niet over gaat. Misselijk, maar ook steeds zin om te eten. Tot wanneer kan dit aanhouden? Ben er behoorlijk beroerd van.</p>

Ik heb daar bij mijn eerste tot een week of 20 last van gehad. Zo n misselijkheid waarbij je wel denkt: laat ik een gebakken ei gaan eten.

Nu 9 weken zwanger van nummer 2 en gewoon kotsberoerd en geen zin in chips en eieren ?

Hoi, 
katergevoel herken ik heel erg!
vanaf week 6 t/m 9 heb ik hier last van gehad, moeite met douchen, geen kracht om me aan te kleden etc. 

Ik ben nu 13+1 en eigenlijk alleen last van hoofdpijn, dus hoop dat het voor jou ook snel beter gaat! 

Hee ja dat kn heel verschillend zijn! Ik ben ondertussen op week 25 en heb veel misselijkheid in de zwangerschap. En de vorige ook, dus ondertussen alle Truuks wel geprobeerd ;)

iets wat kan helpen is toch even je maag iets geven, dus een crackotte(met kaas in mijn geval) een rijstewafel, ei of een cracker/koekje. Iets wat beetje vult kan zo'n weeïg gevoel tegen gaan, bij mij betekent dat ongeveer doorlopend wat kleins eten, en zelfs dan blijft t wel eens hangen, maar tijdens het eten (van het juiste...) voel ik me meestal stukken beter! ? en gelukkig neemt dit voor de meeste vrouwen wel wat af begin 2e trimester ? als je nu alleen kater gevoel heb zit je nog heel goed, hoe vervelend het ook is om er midden in te zitten, sterkte!

Hee ja dat kn heel verschillend zijn! Ik ben ondertussen op week 25 en heb veel misselijkheid in de zwangerschap. En de vorige ook, dus ondertussen alle Truuks wel geprobeerd ;)

iets wat kan helpen is toch even je maag iets geven, dus een crackotte(met kaas in mijn geval) een rijstewafel, ei of een cracker/koekje. Iets wat beetje vult kan zo'n weeïg gevoel tegen gaan, bij mij betekent dat ongeveer doorlopend wat kleins eten, en zelfs dan blijft t wel eens hangen, maar tijdens het eten (van het juiste...) voel ik me meestal stukken beter! ? en gelukkig neemt dit voor de meeste vrouwen wel wat af begin 2e trimester ? als je nu alleen kater gevoel heb zit je nog heel goed, hoe vervelend het ook is om er midden in te zitten, sterkte!

Hoi,

Zo herkenbaar. Ik ben nu ruim 10 weken en zeker al zo’n 4 weken 24/7 misselijk en leg het ook uit alsof je een zware kater hebt maar je weet niet wat je moet eten/drinken zodat dat weg gaat. Zelf heb ik ook heel erg dat ik van bijna alle geuren nog misselijker word, buiten zijn is wel weer fijn.
Ben jij er ook zo moe bij?
Hopelijk zakt het snel af.

Groetjes Evelien

Super vervelend! Maar herkenbaar!
Bij mij was het vanaf 6-9 weken best wel heftig met idd heel misselijk zijn maar toch willen eten maar het dan niet kunnen icm overgeven. 
daarna af en toe nog en vanaf 12 weken heb ik “nergens” last meer van heel af en toe een beetje maagzuur zit nu op 32 weken. 
Hopelijk voel je je snel beter!

Terug
Bovenaan