ervaring met kinderwagen mutsy

Hallo allemaal, We hebben een optie op Mutsy 4 rider. Er zijn zoveel wagens, en aangezien we ons eerste kindje verwachten, hebben wij hier helemaal geen ervaringen mee... Op internet heb ik al een paar reacties gevonden, maar die zijn heel erg tegenstrijdig. Is hier iemand die zelf ervaring heeft met deze type (of kan eventueel een andere goede aanprijzen)? Alvast bedankt voor jullie reacties!

ja!!!!
Dat is echt een superwagen!
Ik heb hem ruim een jaar geleden gekocht voor onze eerste en we zijn er nog steeds helemaal mee in de gloria. Al onze vrienden die na ons een kindje hebben gekregen hebben er ook een gekocht en zijn er ook helemaal blij mee.
Hij is superhandig, rijdt overal heerlijk en het mooie is dat hij zo goed verstelbaar is. Onze zoon was erg lang (net zijn vader, voor wie het overigens met zijn 204cm ook een prima wagen is om te duwen) en paste snel niet meer in het bakje. Maar omdat de wagen helemaal plat kan, was dat geen probleem.

Een aanrader dus!

Erica

Zo, ik kreeg net telefoon, dus ik type nu even verder. Je ziet het, ik ben echt heel tevreden.
Wij hebben ook de bijpassende verschoontas erbij gekocht. Is ook ideaal omdat je die aan de wagen kan klikken, zowel aan de stang als aan de buggyzitting. Je hoeft hem dus niet te dragen en houdt voldoende ruimte over onder op de wagen voor boodschappen enzo. Ook is de tas na ruim een jaar gebruik nog als nieuw (je ziet er echt nog niets aan en hij is veel gebruikt, ook elke keer naar de oppas heen en weer enzo). Ik vond hem toen wel duur, maar heb er geen moment spijt van gehad.

Wat ook fijn was met de wagen is dat je kunt kiezen of je kind naar jou of naar voren kijkt. Zeker toen onze zoon zo klein was (drie maanden, toen ging hij in de buggy-stoel en dat terwijl het Mutsybakje echt groter is dan bijv. de buggaboo), lag hij zo dat wij hem konden zien. Nu kijkt hij natuurlijk de wereld in! Maar als hij bijv. moe is, dan draai ik hem om, dan is er minder te zien en slaapt hij sneller.

Mijn zus, die net een paar maanden voor mij een kindje kreeg, heeft de Mutsaerts gekocht, zeg maar het b-merk van Mutsy. Hij is voordeliger (maar niet veel) en heeft minder mogelijkheden (zitting kan niet plat, is niet zo makkelijk te verstellen en kan alleen naar voren kijken.)

Succes!

Erica

ps. wij hebben een maxi-cosi, die erop kan met adapters, maar mijn vriendin heeft de autostoel van mutsy zelf erbij gekocht en is er heel tevreden over. Ik durfde dat niet (had liever het 'bekende merk',   maar volgens haar is die van Mutsy net zo goed. Voordeel daarvan is dat hij bijpassend is en een heel slim handvat heeft, zodat je hem makkelijk uit de auto kunt tillen. Misschien ook een idee?

Ik zou zeggen gaan eens proberen in de winkel!!
Het is maar net wat je zelf fijn vind en wat je mooi vind.

Zelf heb ik een quinny freestyle een driewieler, ook daar ben ik super te vreden over. Lekker makkelijk.

Heel veel succes met het uitzoeken!!

Wij zijn ook voor de mutsy 4 rider gegaan! Ik vind het een super wagen. Overigens is de wagen volgens de consumentenbond als beste getest en de beste koop van 2008 geworden!!!!!

Hoi Gingie,

Wij hebben de Mutsy 4-rider, single spoke. Ons dochtertje is inmiddels 16 maanden en zit nu meer in de buggy. Wat we in het begin wel vervelend vonden, dat de voorwielen zwabberden. Ze woog toen natuurlijk nog niets en daardoor konden die wielen zwabberen. Toen ze groterer en zwaarder werd, werd dit minder. Ik vind het een prettige wagen, mijn man was er om deze reden minder blij mee.

Groetjes
VB

Terug
Bovenaan