Ervaring met korte baarmoederhals al bij 28 wkn?


Hoi meiden,

wie heeft er ervaring met een al korter wordende baarmoederhals? Ik ben 27w6d zwanger, en door mijn harde buiken en steken is het al in gang gebracht. Zijn er misschien dames die dit ook hebben gehad of hebben? En hoe is het nu en hoe is de zwangerschap verder verlopen?

Thanx!

Groetjes Cody
 
Hoi Cody,

Wat ontzettend balen voor je! Helaas weet ik er ook alles van. Toen ik bijna 30 weken zwanger was, kreeg ik ineens ook harde buiken (meer dan anders). De huisarts heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik vervolgens direct aan de weeënremmers werd gelegd en twee  weken kon blijven... Ik had al ontsluiting en moest me heeeeel erg rustig houden.

Gelukkig is de kleine blijven zitten, maar heb in totaal wel 7 weken platgelegen (waarvan dus twee in het ziekenhuis). Na 37 weken zwangerschap is onze kleine geboren: een kerngezonde zoon.

Het waren zeven lange weken, maar je doet toch alles voor de gezondheid van de baby. En achteraf gezien is die tijd  voorbij gevlogen.

Heel veel succes!

Groetjes,
Joline
 
mijn baarmoedermond bleek met 31wkn en 1 dg ook al erg kort te zijn!
dus waarschijnlijk   zal de bevalling eerder kunnen beginnen werd mij verteld.
ben nu 32 wkn en 4 dgn en wacht rustig af.
ik zou het niet erg vinden als mijn uk met 38 weken komt maar ga me er niet aan vasthouden.
we zien wel.
groetjes hendriette 32 wkn 3n 4 dgn
 
Terug
Bovenaan