ervaring met kraam hotels?

he meiden, ik heb mijn zorgverzekeraar gebeld wegens over weging met kraam hotel voor alleen de bevalling, gelukkig krijg ik die 100% vergoed als het in rotterdam is waar ze een contract hebben lopen.

Nu is het ongeveer half uurtje daar na toe rijden geen probleem, mijn overweging om dat tedoen is omdat ikz elf graag eigenlijk thuis wilt bevallen maar me man niet wegens tijdens de bevalling van onze dochter met spoed naar het ziekehuis moet, nu zie ik dat zelf niet zitten om misschien weer mee temaken en aangezien ziekenhuis verhuist is naar nog verdere dorp helemaal niet.

ik moet alleen aan mijn verloskunidige vragen of zij mee gaat, en of het misschien evrstandig is toch thuis te bevallen of in het kraamhotel met daar een verloskundige als zij niet mee gaat,

wat denken jullie hierover en misschien iemand weet over de kraamhotel bij sophiaziekenhuis.

liefs
 
nee sorry geen ervaring. Kraamhotel Tilburg hoor ik meer negatieve dan postitieve verhalen over maar zelf geen ervaring dus kan het je niet vertellen.
Ik denk dat het er ook nog eens aan ligt wat je zelf prettig vind, wat voor omgeving.
Ik hoop dat er anderen zijn die het je wel kunnen vertellen.
Oh btw verloskundige gaat bij ons altijd mee, ook in het kraamhotel dat weet ik heel zeker.

Snap overigens wel waarom jou man het niet ziet zitten thuis bevallen. Het is niet niks om met spoed alsnog naar het ziekenhuis te moeten lijkt mij.

Succes met je besluit!
Liefs
 
he meis, ja ik snap me man ook, maar in het ziekenhuis bevallen krijg ik niks vergoed en vind zelf heel onprettig kan me niet op gemak zijn zeg maar, en wil wel me zelf zijn tijdens de bevalling en me niet in hoeven tehouden en in het ziekenhuis ben je toch niet alleen. daarom wilde ik een tussen weg , dus een rkaamhotel heb ik toch een soort eigenplekje waar alleen me man en ik zullen zijn zeg maar kan me ding doen, en als er wat is gerust stelling voor me man dat ik snel in het ziekenhuis ben.

ik weet niet if me verloskundige mee gaat wgens het feit dat het niet dicht ind e buurt is, er is hier wel 1 in de buurt maar dat krijg ik niet 100% vergoed omdat die geen contract hebben met mijn verzekeraar.

maja hopen dat er meer mensen hier op willen reageren, dank je wel meis voor je reactie

liefs
 
en trouwens die spoed was zelfs met 9 cm ontsluiting had alleen persweeen dus probeer maar een sop een brancard tegaan liggen in een kleinflatje toen, pfff was totaal kapot.
 
oh jee jah nou heb nog nooit een bevalling gehad aangezien dit de eerste is maar kan me voorstellen dat het echt vreselijk moet zijn geweest als je al zoveel ontsluiting hebt.

Ja ik snap heel goed dat je niet op je gemak ligt in het ziekenhuis, kraamhotel klinkt dan als een mooie oplossing. Oh ben erg benieuwd of de VK dan meegaat, hier is het kraamhotel vlakbij en werken zelfs samen met de VK praktijk dus hier is het heel normaal dat ze mee gaan.

Trouwens eerder heeft iemand ook iets gepost over dit onderwerp en kan me herrineren dat er iemand reageerde over ervaring kraamhotel R'dam.
Die zoek je toch? Moet je even terug zoeken niet zo lang geleden....

Liefs
 
Gevonden: Dit schreef baby2007 als reactie op een topic van mij gericht aan iemand. Misschien kun je haar even benaderen?

hoi allemaal,

Ikom kom zelf uit waalwijk ,en ben zelf naar rotterdam kraamhotel geweest waar het SUPER was want heb verhallen gehoord van de meiboom en heb er gelijk niks meer achter gezocht dus kan niks vertellen of het waar was of niet!
Baby2007 op woensdag 11 mei 2011 om 15:27 uur
 
Er zijn twee kraamhotels in rotterdam, een op de vliegveldweg 59 en het nieuwe (net 17 mei geopend) op de maasstadweg 4.

Ik ben er nooit bevallen, maar heb er wel bij 4 van mijn kinderen heerlijk gekraamd. 1x op de vliegveldweg en 3x op de olympiaweg, maar de locatie op de olympiaweg bestaat niet meer als kraamhotel.

je kan kijken op www.kraamzorgrotterdam.nl voor meer informatie.
 
Terug
Bovenaan