ervaring met miskramen?

Hai,
3 jaar geleden heb ik een gemakkelijke zwangerschap gehad. De tweede keer dacht ik er weer fluitend doorheen te gaan. Maar nee: miskraam in week 8. In januari een derde miskraam gehad, in week 6. Ik ben nu weer zwanger (ik weet het sinds een paar dagen) en ben gespannen over het verloop. Heeft iemand ervaring met meerdere miskramen en een 'happy ending'? Dat zou me goed doen. Bedankt. M.
 
bij mij is het 2x misgegaan. De derde keer, nu dus, lijkt het eindelijk goed te gaan: ben nu bijna 21 dagen. Miskramen zeggen over het algemeen niets over toekomstige zwangerschappen (tenzij er natuurlijk erfelijk iets mis is). Dus blijven proberen hoor, je hebt het eerder gedaan, dus dat is het bewijs dat je lichaam het echt aankan. Heel veel succes!
 
HOi hoi

Ik heb 3 miskramen gehad voordat ik zwanger werd van mijn dochter Anne. Ik heb onderzoeken gehad en zo,maar ze konden niks vinden. Dus konden we het gewoon weer gaan proberen. En ja hoor meteen de eerste maand na die onderzoeken werd ik zwanger en die zwangerschap ging goed. Ik ben nu moeder van een prachtdochter van bijna 5 maanden.
Heel veel sterkte en succes en de moed er in houden!!!

Groetjes Ria
 
Hoi,

Ik heb 3 miskramen gehad (binnen 5 maanden)voordeel is dat ik na een jaar proberen in ieder geval wist dat het kon. De nadelen ken je vast wel. Ik ben bij de gyn geweest en gestart met onderzoeken (chromosomen onderzoek en hormonen onderzoek) verder zei de gyn dat zo vaak mogelijk zwanger worden de beste methode is om het te blijven. Affijn van het hormonen onderzoek (moest op dag 21 en dag 24 van je cyclus) kwam niets meer want het bezoek aan de gyn was op dag 23 en daarna bleek en bleef ik zwanger en ben nu 31 weken zwanger.
 
hoi

voor ons zoontje heb ik een miskraam gehad ton werd ik weer zwanger en kreeg met 35 weken een zoon
na 4 miskramen en een bbzwangerschap gehad naar nog 1 miskraam ben ik nu in verwachting van onze tweede alweer 33 weken.
tussen de eerste en deze zit nu door alle miskramen 5 jaar en ze konden niks vinden bij mij waarom ik ze kreeg.
het kindtje zal niet goed zijn de natuur deed zijn werk werd er gezegd.
heb wel om voor deze zwangerschap 2 maanden clomid geslikt misschien dat dat heeft geholpen dit keer dat het goed is gegaan.
succes veder
 
Terug
Bovenaan