Ervaring met Misoprostol ivm resten na miskraam?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zijn er onder jullie meiden die ervaring hebben met het gebruik van Misoprostol? Ik heb dit (nu bijna 6 weken na mijn miskraam) vandaag gekregen omdat er nog steeds resten zitten. Ik vloei ook nog steeds met stolsels en deze tabletten zouden ervoor moeten zorgen dat de baarmoeder volledig week gemaakt wordt waardoor het gaat samentrekken en de resten los zouden moeten komen. Eigenlijk dus een weeënopwekkers...
Dit willen ze nog als laatste middel proberen om een curretage niet te hoeven ondergaan. Ik hoop natuurlijk dat het gaat werken maar zie ook wel enorm op tegen weer zoveel pijn.. Heb er eigenlijk wel genoeg van!!!

Ik ben benieuwd..

Hoi,
Het middel wat jij noemt ken ik niet. Maar na mijn miskraam in sept. waren er bij mij ook nog restjes aanwezig. Ook om een curretage te voorkomen, kreeg ik medicijnen; Endometrine. Dit middel zorgt voor contractie van de baarmoeder waardoor de resten uitgedreven worden.
De pijnen vielen mij wel mee. Ik vergelijk het met hevige menstruatiepijn, Het is niet te vergelijken met weeen (heb een zoontje dus weet wat dat is).
Hopelijk voor jou, zal "jouw' medicijn ook niet al te veel pijnen opwekken. En natuurlijk hoop ik voor je dat het aanslaat.
Heel veel sterkte.
XXX Yvet

Hee Scorpy,

Jeetje meissie je wordt er nog steeds mee geconfronteerd he. Het is gewoon niet meer leuk dit. Ik heb wel een miskraam gehad maar bij mij reinigde mijn lichaam zichzelf. Ik hoop dat je snel klaar bent met dit gedoe en dat je pijn meevalt!
Dikke kus,
Ing

Hé Scorpy,

Wat ontzettend rot voor je, dat je lichaam er nog steeds niet klaar mee is.
Ik kan je helaas niet helpen. Mijn lichaam heeft zichzelf helemaal gereinigd na mijn miskraam.
Het duurt bij jou wel lang zeg. Ik hoop dat dat middel helpt en de laatste resten eruit gooit. Dan kan je het voor jezelf ook gaan afsluiten.  Ik hoop echt dat een curretage niet nodig is, dat is wel het laatste wat je nodig hebt.
Sterkte verder.
Hoe is het verder met je?

Kruimel

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ben nu bijna klaar, vandaag laatste dag medicijnen. Er is veel losgekomen vergezeld met de nodige pijnen, voornamelijk weer rug- en beenpijn. Maar als dit ervoor heeft gezorgd dat een curretage niet nodig meer is, dan heb ik het graag gedaan.
En inderdaad ik ben er scheitziek van dat mijn lichaam er nog steeds niet mee klaar is. Duurt veels te lang, geven ze in het zknhuis nu ook toe. Als ik dit had geweten had ik zelf ook eerder tijdens de controles aangegeven me toen die medicijnen maar al te geven. Tja op hoe het is heb ik niet 1,2,3 zo een antwoord. Ik wil wel weer de draad oppakken en dat probeer ik ook maar gaat niet heel goed want ik kan gewoon niet genieten. En als ik het weer probeer komt mijn lijf weer om de hoek kijken van halloo ik ben er nog niet klaar mee hoor!!  Ben heel vlak geworden.. en dat haat ik want zo ken ik mezelf niet. Ben een behoorlijke optimist, die niet zeurt en doorgaat. Tja dat lukt nu natuurlijk niet. Daarnaast nog steeds veel verdriet, plus mijn broertje ´s vriendin was tegelijkertijd zwanger (een ongelukje, zijn net een jaar samen) en een lieve collega was ook tegelijk zwanger... en die zie dus maar groeien en groeien en stralen. Ik had er ook zo uit moeten zien... En dan zeg ik weer tegen mezelf, kom op het is niet zo maak jezelf nu niet gek. Maar ik kan er niks aan doen, ik voelde mij zo fantastisch toen ik zwanger was en dat gevoel mis ik ook gewoon, ik voel me nu het tegenovergestelde... bah bah bah. Zal nog wel meer tijd nodig hebben duss

Goed genoeg weer gezeurd. Er staan deze maand hele mooie berichten op het forum, en dat is geweldig!!!

Kruimel, laten wij ervoor zorgen dat wij dat ook weer mogen gaan zeggen. Ik duim voor je tijdens deze laatste IUI poging, je schat het zelf laag in maar wie weet. En anders, kijk eens naar de uitkomsten van de IVF-dames. Dat is echt heel hoopvol!!!!
Dus kop op met zijn allen, ooit komt het ook voor ons weer goed.

Kus Scorpy

Terug
Bovenaan