Ervaring met osteopaat??

Hoi medeforummers,

Zoals de meesten hier zijn wij ook al wat langer bezig om te proberen zwanger te worden. Ik ben nu bezig met mijn 5e kuur Clomid en ik heb het idee dat het niet erg opschiet. Nu had een vriendin van mij me al een tijdje geleden geattendeerd op een osteopate. Zij was zelf bij haar onder behandeling ivm rugproblemen en hier zeer over te spreken en zij had van haar gehoord dat er ook vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen geholpen zijn.
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? Ik zit er zelf sterk over te denken om er naartoe te gaan, onder het mom: baat het niet, dan schaadt het niet.
Voor mensen die niet weten wat een osteopaat doet, kun je informatie vinden opde volgende website: www.osteopathy.nl
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!
Groetjes,
Layla

Hoi,

Helaas is er hier niemand die op mijn oproep gereageerd heeft, maar op een ander forum (stilverlangen) is er wel een reactie geplaatst met een heel positief verhaal en dat wil ik jullie toch niet onthouden.
Dit is het linkje:
stilverlangen

Mij geeft het in ieder geval een heel positief gevoel, misschien zijn er hier meer meiden die er iets aan hebben!!
Groetjes,
Layla

Tnx voor je berichtje nog. Ik loop zelf bij een chiropractor en daar hoor ik ook positieve verhalen over. Je lichaam is duidelijk een geheel dat in verband staat met elkaar!

Succes
Caroline

Terug
Bovenaan