Ervaring met ovulatietesten?

Dag allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de ovulatietesten. Heb ze nu bijna een week gebruikt, maar het streepje lijkt elke dag even licht (lichter dan de teststreep). Hoewel hij misschien de eerste dag donkerder was.
Ik had verwacht dat het duidelijker zou zijn (dus ook geen streep zichtbaar).

Ik heb de testen van Sensitest en ben op dag 11 begonnen met testen (cyclus gemiddeld 28 dagen).

Ik hoop op wat ervaringen van jullie! Blijven de strepen ook licht zichtbaar NA je eisprong?

Alvast bedankt!

Ik heb 2 ervaringen; 1e keer de testen van clearblue en 2e keer van kruidvat. 1e keer was duidelijk 1 dag een donkere streep en mijn zoontje is inmiddels bijna 3. Bij die van het kruidvat heb ik geen streep ontdekt. Dit is mijn ervaring, maar ik heb het ook ale eens precies andersom gelezen.
Succes ermee!

Debs

Hoi,

Ik heb afgelopen maand er 3 gebruikt van mat care, dag 12 als iets gekleurd, dag 13 onwijs gekleurd en dag 14 helemaal niet meer gekleurd, helaas niet zwanger geraakt afgelopen maand maar deze maand ga ik gewoon meer klussen tijdens en na deze dagen want we hadden dus alleen maar op dag 13 geklust, bij mij dus een onwijs duidelijke positieve ovulatietest

hoi,

Ik heb ook de testen van sensitest gebruikt deze maand. Ik zit nog in de wachtdagen, maar ik vond ze wel prettig in gebruik.
Ik had eerst een paar dagen helemaal niks, toen 2 dagen heeeeeeel licht een streepje en de dag erna een duidelijker streepje (nog niet zo duidelijk als de teststreep alleen). De volgende dag had ik dus helemaal geen streepje meer. Ik ga er dus vanuit dat de piek bij mij de dag ervoor was geweest.

Hopelijk heb je hier wat aan. Zie jij helemaal geen verschil in teststreepjes?

Groetjes Elleste

Jee, bedankt voor alle (snelle!) reacties! Ik vermoed dat ik te laat begonnen ben, heb elke dag dezelfde streep!
Misschien eens een ander merk proberen...

Mijn cyclus is denk ook beetje van slag. Sinds januari rondom de 28 dagen en vorige keer 21 dagen en maar 2 dagen ongesteld! Snap er niets meer van...

Hoi

Het enige wat ik even wou zeggen, hou je niet vast aan een positieve ovulatie test....
Ik heb bijna 6 maand testen gebruikt en kon goed zien wanneer mijn ei kwam, elke x netjes geklust helaas niet zwanger.
In de maand dec was ik ziek maar heb toen toch 1 dag een test gedaan en ik zag dat mijn ei eraan kwam (dinsdag) maar we hebben niet geklust aangezien mijn griep alleen de zondag erop. Uiteindelijk ben ik van die ene x dus zwanger geworden.
Dus ook al is je ei er gewoon door klussen !!!!
Is gewoon maar een advies..

Groetjes mama2006 (31w+2d)

Hoi

Ik wil ook gaan beginnen aan ovulatietesten. Weet alleen niet wanneer ik moet beginnen.
Vandaag eindelijk ongesteld geworden. Dit heeft na mijn miskraam bijna 9 weken geduurd. Weet nu echt niet hoe lang het nu gaat duren. Dus koop denk ik maar een voorraad!!!
Hebben hullie goede ervaringen met sensitest??? Of zijn er andere merken beter??

Hoor het graag.

Kus

Hoi!
Ik denk dat mijn eisprong gewoon eerder is dan ik dacht. De eerste test die ik deed was het meest donker...
Ik ga geen nieuwe kopen hoor, veel te duur. En het is me al 2 keer gelukt zonder testen!

Hope, wat was je cyclus normaal? Bij een cyclus van 28 dagen wordt geadviseerd op dag 10 te starten geloof ik. Op sensitest.nl vind je het allemaal terug.

Succes!

Terug
Bovenaan