Ervaring met Pepti?

<p>Dag allemaal,</p><p>Zijn er ook ouders bekend met het gebruik van Pepti? We hebben een vermoeden  dat onze zoon koemelkallergie heeft een zijn afgelopen dinsdag begonnen met Pepti. Vrijwel direct begon hij rustiger te drinken en de dag erna was het een heel andere jongen: geen extreem veel gehuil overdag ! Maar woensdag begon het toch wel weer wat op te komen: krampen, huilem, eczeem werd erger, weer onrustiger drinken. </p><p>Kan Pepti ongeveer 2 dagen werken em daarna niet meer of zal het dan wss iets anders zijn dan KMA?</p><p> </p>

Hoi,
wij hebben nu ruim 4 weken pepti geprobeerd wat je zegt in het begin was ons dochtertje ook rustiger maar sinds afgelopen week is het weer heel onrustig ook veel vlammend eczeem, spugen, verstopping en een loopneus. Wij zijn sinds gisteren begonnen met neocate.
ze zeggen dat KM sowieso nog twee weekjes in het lichaam is. Dus geef het sowieso nog even de tijd

Mijn dochter heeft ongeveer 2 maanden pepti gehad ook ivm koemelkallergie. Zij had heel erg last van spugen, slordig drinken, overstuur en ze zat onder de uitslag. Door de pepti werd het uiteindelijk wel veel beter, dronk ze netjes en ging haar uitslag al snel weg. Nu achteraf bleek het helemaal geen allergie te zijn. Ze drinkt weer normale voeding en hier reageert ze heel goed op.

Dag dames,
mijn dochterje van nu 1 jaar oud heeft veel last gehad van koemelk. Ook zat ze volledig onder eczeem. Volgens de artsen zou ze pas rond haar 3e levensjaar volledig eczeemvrij zijn.
ik ben me verder gaan verdiepen in koemelk bij minderen. Zelf ben ik gezondheidswetenschapper dus kwam al gauw tot conclusie dat het toch anders zat dan dat de artsen roepen (cb ). 

stap 1. Begin met probiotica voor een gezonde darmflora dit helpt enorm. Merken zoals vitals ( druppel) of die van new care zijn natuurlijk.
stap 2. Ga aub langs een Mesoloog. Die kan checken hoe erg je kindje reageert op koemelk je hebt in een half uur tijd uitslag zonder dat je kindje het door heeft. Ook krijg je meteen advies wat je kwa voeding het beste kan geven. 
stap 3. la roche posay heeft zalfjes tegen eczeem bij kinderen om huidbarriere te verbeten. 

stap 4. Overweeg voeding op basis van geitenmelk. Nanny care is een goeie omdat nieuw zeelandse geitenmelk makkelijker verteerbaar zijn. 

mijn dochter was binnen een maand volledig eczeem vrij en we hebben een totaal ander kind voor terug. Nu ze 1 is proberen we haar af en toe snacks met koemelk aan te bieden en dat gaat prima. 
hopelijk zijn jullie kleintjes snel wat rustiger! 

[quote quote=10260772]Mijn dochter heeft ongeveer 2 maanden pepti gehad ook ivm koemelkallergie. Zij had heel erg last van spugen, slordig drinken, overstuur en ze zat onder de uitslag. Door de pepti werd het uiteindelijk wel veel beter, dronk ze netjes en ging haar uitslag al snel weg. Nu achteraf bleek het helemaal geen allergie te zijn. Ze drinkt weer normale voeding en hier reageert ze heel goed op.[/quote]
Wat was het dan? Of puur toeval?

Onze zoon drinkt pepti sinds hij 1,5 maand is. Geef het 2 weken de tijd, want zolang heeft het lichaam nodig om alle koemelk eruit te krijgen. 
Pepti is een stuk dunner dan standaard voeding. Onze zoon gaf met pepti meer mondjes terug dan met gewone standaard voeding, maar de eczeem, snotterigheid en onrust verdwenen. 

Terug
Bovenaan