Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Dag dames</p><p>Ik lees wel vaker zaken over vijandig baarmoederslijmvlies. Het zou me niks verbazen als ik dat er ook nog bij heb. Dus heb ik ph testen besteld om de ph tijdens mijn vruchtbare periode te testen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?</p>
Hi, ik heb ook even gedacht dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb, omdat het tot nu toe nog niet gelukt is. Als je iets langer bezig bent ga je overal aan twijfelen
Het ziekenhuis doet geen "samenlevingstest" meer, omdat de uitslag niet geheel betrouwbaar is. Je zou conceive plus of prefert kunnen gebruiken. Dat schijnt je ph waarde vriendelijker te maken voor het zaad
Hi Taaraa
Nou ik heb dus heel weinig slijm altijd en gebruik al een jaar conceive plus. Ondertussen al 2 jaar bezig dus denk elke keer wel dat er wat mis met me is haha. Alleen had ik tot nu toe elke keer gelijk helaas.
Hier nog zo eentje, ik ben ook bang dit te hebben maar zkh onderzoekt dit hier ook niet. We zijn nu 10 maanden bezig (11 rondes) en vanaf het begin met conceive plus... nog geen succes :/
Nou ik heb dus toch maar ph strips besteld. Mijn ervaring niet halen is hartstikke zonde van het geld. Ze werken niet haha
@Mandareintje klopt veel ziekenhuizen doen het niet meer. Best apart want het is volgens mij best een goed onderzoek die weinig geld kost