<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Met de 20 weken echo was te zien dat mijn placenta over de baarmoedermond ligt. Hierdoor is er nu met 26 weken een controle gedaan om te kijken of deze verschoven is. Nu is de placenta behoorlijk groot en ligt die er zo voor dat de kans echt nihil is dat die nog gaat verschuiven. Vanaf nu dus ook onder controle bij het zh. Alle complicaties zijn uitgelegd. Nu heb ik nog geen bloedverlies gehad maar merk dat ik me toch zorgen maak. Kan dan ook weinig ervaringen vinden van vrouwen met een placenta praevia totalis waarbij geen complicaties of bloedverlies zijn geweest. Ik hoopte wat ervaringen te kunnen horen hier van andere…</p>