ervaring met premaxx of minimonkey draagzak

Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze draagzakken? We verwachten eind juni onze 2e kindje en het lijkt me makkelijk om zo'n draagzak te gebruiken...
 
Hoi hoi,

Wij hebben de minimonkey, en moet je eerlijk zeggen dat ik het absoluut geen prettige draagzak vind. Als je baby nog erg klein is verdwijnt hij er helemaal in. De zak sluit zich aan de bovenkant zodat je ook geen zicht hebt op je kindje! Mijn zoon vond het echt naar. En ik ook eigelijk. Als hangmatje in de box is hij ook niet handig, want de band sluit zich er precies boven, waardoor het lastig is je baby erin en eruit te halen. Hij ligt hier ongebruikt in de kast helaas! Misschien zijn er mama's met hele fijne ervaringen, maar ik kon er niets mee.

Succes met je keuze!
 
ook wij hebben de minimonkey, en ik heb hem maar een paar keer gebruikt.
ook omdat het toch best wel zwaar is omdat je kindje op 1 schouder leunt.
ook was ik elke keer bang dat ze eruit viel. vind de kinderwagen dan toch handiger ;-)
 
Ik heb beide draag zakken eenmalig gebruikt, vond het helemaal niets. Een belasting voor je rug en schouders ... het is best zwaar om een kindje zo te dragen. Mijn dochtertje vond het ook HELEMAAL NIETS in zo'n zak ondanks alle positieve verhalen dat het zo fijn is om je kindje bij je te dragen en ze het heerlijk vinden zo tegen je aan.

Liever de kinderwagen ...
 
Hier ook niet blij met de minimonkey. Later ook nog een chicco gekocht die was wel fijn. Ik wil bij een eventuele tweede zo'n mega sjaal kopen. Die lijken mij wel fijn.
 
Ik heb een babybjorn draagzak en die vond ik echt ideaal. Heb 'm veel gebruikt en m'n dochtertje vond het heerlijk.
Kon ik ook nog eens eten klaarmaken enzo.
 
Hoi,
Hier een doek van draagdoek.nl.
Hij bevalt prima! Wel in t begin ff oefenen hoe hij om moet maar gaat nu prima. Vindt het ookfijn dat ik dan niet de hele tijd met de maxi cosi hoef te slepen als ik ff snel iets moet halen met de auto.
De eerste maanden ook fijn als er weer eens huilbuien waren, in de doek werd hij stil en viel in slaap en kwam ik nog eens toe aan een wasje ophangen enz.
Succes
 
Terug
Bovenaan