Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze draagzakken? We verwachten eind juni onze 2e kindje en het lijkt me makkelijk om zo'n draagzak te gebruiken...
Ik had de minimonkey, heb hem wel 1 week kunnen gebruiken. Ik had nogal een grote baby (4522 gram bij geboorte) en hij paste er al snel niet meer in. Ik ben toen over gegaan op een tricot slen (zo een die je om je heen wikkelt) Dat beviel prima!
sorry hoor, ben van het april forum, maar zag dit staan en dacht, reageer toch effe.
Wij hebben voor onze dochter een minimonkey gekocht. Geen succes. Ze heeft er 1 keer mee in de box gehangen. En als we haar droegen werd ze helemaal boos. Dus hier amper gebruikt. Test als je kindje is geboren in de winkel of je kindje uberhaupt een draagdoek fijn vind. Scheelt je een hoop geld dan er bij voorbaat eentje aanschaffen.
Ik heb een draagzak van Baby Bjorn voor mijn eerste gebruikt, dat was echt een top ding. Mijn nicht was weer helemaal weg van de minimonkey, dus dioe heb ik nu ook via marktplaats gekocht voor 15 eurie, ik 'm proberen. Maar die van baby bjorn raad ik echt aan!