Ervaring met Puregon en Pregnyl?

Hallo Allemaal, ik ben vandaag nieuw op het forum. Ik ben 29 en 3 jaar bezig om zwanger te worden. heb een jaar met Clomid geprobeerd en ben daardoor zwanger geraakt wat helaas na 11 weken eindigde in een miskraam. Nu zijn we deze cyclus begonnen met Puregon 50 IU en heb vorige week vrijdag de Pregnyl injectie gehad. Had bij de follikelmeting 1 heel mooi eitje van 1,7 mm!!  Rest me nog, zoals altijd, te WACHTEN!! Ben het wachten meer dan zat, heel herkenbaar voor jullie he! Zit nu op cd 26 en gok op een cyclus van 30 dgn, valt bij mij geen pijl op te trekken, ook omdat dit de 1e keer met puregon is. Volgens de gyn moet ik 28 tot 30 dgn aanhouden. Ik was apetrots op mezelf dat ik 10 dagen mezelf heb geinjecteerd, is toch even wennen hoor, maar alles voor het kleine grote wonder he! Ik hou jullie op de hoogte en wens jullie alle geluk toe. liefs Mootje29

Hoi,          
Ook wij starten komende maand met hormooninjecties en IUI. Ik heb PCO en van mezelf al 11 maanden geen eisprong gehad, nadat ik 10 jaar de pil geslikt heb. Clomid werkt bij mij niet (heb 50 en 100mg gehad). Mijn hormoonspiegel ziet er perfect uit. Afgelopen maand had ik uit mezelf voor de eerste keer een eisprong en de maand erna groeide er wel een eitje, maar die was maar 11 mm op dag 18. Die cyclus hebben we afgelopen dinsdag afgebroken en sindsdien gebruik ik provera. komende donderdag hebben mijn man en ik prikles, maar ik ben ermee bekend. Ik heb een auto-ongeluk gehad en heb mezelf trombose-spuitjes moeten zetten. Ik vind het wel allemaal heel spannend, eindelijk hebben we een reeele kans om zwanger te worden. Tot nu toe hebben we nog geen kans gehad.... Als ik het goed lees starten julie ook met IUI.
Ik ben trouwens 25 en sinds maart bezig.
Spannend allemaal en veel suc6
Groeten, Miranda

Ik ga vandaag ook weer beginnen met het spuiten van Puregon, voor mij is het niet nieuw meer. Ik ga aan mijn laaste (6e) IUI behandeling beginnen.

Dus vragen, stel ze maar............

Ik spuit dit keer 67.5 eenheden, 50 is te weinig en 75 is veel te veel voor mij !

Groetjes,

Cynthia

Ik ga vandaag ook weer beginnen met het spuiten van Puregon, voor mij is het niet nieuw meer. Ik ga aan mijn laaste (6e) IUI behandeling beginnen.

Ik spuit dit keer 67.5 eenheden, 50 is te weinig en 75 is veel te veel voor mij !

Groetjes,

Cynthia

Groetjes,

Cynthia

Terug
Bovenaan