ervaring met Romed-dipsticktesten?

A

Anoniem

Guest
Jullie zullen me ondertussen wel een zeur gaan vinden, maar ik   ben nog steeds niet overtuigd van mijn streepje. hij is vandaag  NIETS donkerder dan woensdag!
ik vroeg me af of andere meiden deze test weleens hebben gebruikt en wat zij ervan vonden. ik zie het zo: Of die test is heeeeeel erg goed, omdat hij het aangeeft met een enorm laag HcG gehalte, want die andere test gaf negatief. Of die test is gewoon heel erg slecht, omdat je ook bij negatief kan zien waar het streepje hoort te staan.
Sorry hoor! maar als het streepje maar een beetje meer was geworden had ik het geloofd. Kan het eigenlijk dat het zo langzaam gaat!?

Als ik woensdag nog niet overtuigd ben ga ik maar bloedprikken!

groetjes een verwarde Ella

beste ella, ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet echt supertevreden ben over de romed test, want ik had toevallig de test nog liggen en heb 3 dagen na mijn eisprong(voor de grap gebruikt) en hij gaf inderdaad ook 2 streepjes aan de ene heel duidelijk en de andere wel vaag maar wel zichtbaar, maar na 3 dagen kun je nog helemaal niet zien of je wel zwanger bent, want nu ben ik al twee weken overtijd en de testen van matcare geven nu ook helaas ook nog niet veel duidelijk, dus ja ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan moet denken, ik weet wel dat er al vaker op dit forum over die tests zijn gesproken dat ze zelfs een keer positief hebben gegeven bij een man!!!!!!!!!!

dus helaas kan ik je niet echt helpen, maar ik zou dus wel als je nog steeds je ongi niet hebt even langs de ha gaan want dan heb je meteen zekerheid

ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent( en ook voor mezelf natuurlijk

liefs venessa

hoi ella,

ik heb de romed dipsticks ook gebruikt, 4 dagen voor mijn nod en ja hoor ook een lichte streep. ik heb hier toen ook en vraag gesteld over de test en ze waren er niet zo te spreken over. ik heb 5 testen gebruikt hij was iedere ker anders. toen maar een kruidvat tes die was ook licht positief op mijn nod nog een etos test ook positief   2 dagen na mijn nod weer een etos test gedaan en het streepje was nu duidelijk te zien.

ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb gisteren nog een romed test gedaan ik had er toch nog een liggen en het streepje was even duidelijk dan de test streep.

maar ik zou de test niet vertrouwen ik heb ook meerdere onduidelijke verhallen over gelezen. misschien toch maar een andere test doen. ik heb gewoon geluk gehad ik was nog maar in ronde een.

ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger mag zijn.

liefs henny

hoi Dames,
dit was natuurlijk net wat ik niet wilde horen! ik ben meteen in een dip. heb het gevoel dat ik toch niet zwanger ben en dus zinloos overtijd ben. dat is helemaal raar natuurlijk! ik dacht eigenlijk dat dat niet echt kon. "of je bent ongesteld of zwanger 14 dagen na j eisprong" dacht ik. maar goed dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben. wat is dat eitje nu aan t doen dan?
zit ondertussen op dag 47 en ben 3dagen over tijd. kan het nu alsnog zo zijn? ik hoop het zo.
Meestal als ik ongesteld moet worden en we hebben seks, dan krijg ik al een voorafje te zien zeg maar (bruine afscheiding) maar vannacht hebben we gevreeen en er was niets te zien, nog geen spikkeltje (sorry)
Neemt mijn lijf me dan zo in de maling???!?!!! ik had deze keer vanaf het begin er al een goed gevoel over.Maar ja, dat zegt misschien ook niets!
Een streepje is dus niet altijd een streepje! waarom heb ik nou juist die testen gekocht!? ongelooflijk!
sorry hoor. heb echt ff een dip
Groetjes Ella

beste ella, mijn mailtje was natuurlijk niet bedoeld om je te ontmoedigen hoor echt niet, en ik hoop ook gewoon voor jou dat je net als anderen er van uit kunt gaan dat je zwanger bent, maar ik weet deze info alleen maar van verhalen die op het forum staan, en de negatieve reacties zijn er best wel veel over romed, maar misschien is het bij jou ook wel zo dat je gewoon zwanger bent maar dat het hcg nog niet voldoende is, en weet je, eerlijk gezegd, als die testen dan zo slecht zouden zijn zoals gezegd word, dan zouden ze toch ok niet meer zo goed verkopen lijkt mij????

in ieder geval heel veel succes en ik duim voor je dat je toch echt zwanger bent hoor!!!!!

veel liefs venessa

Hoi Venessa
dank je voor je lieve woorden! ik snap dat je het niet schreef om me te ontmoedigen, maar een beetje ontmoedigd ben ik wel. hoewel ik eigenlijk nog steeds een beetje het gevoel heb dat ik wel zwanger ben (vraag me niet waarom, Wishfull thinking?) en nog steeds niet ongesteld ben. T blijft spannend.
ik ga van de week maar ff naar de huisarts, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Een duidelijk positieve test zou nog beter zijn natuurlijk!!
duim voor me!! ik duim wel voor jullie!!
groetjes Ella

Terug
Bovenaan