ervaring met strippen?

Ik ben 40.3 weken en vrijdag word ik, als de kleine er dan nog niet is, gestript. Wie heeft er ervaring mee?

Begint de bevalling inderdaad die dag en is het strippen pijnlijk?

Hoi,

De meningen zijn volgens mij verdeeld. Bij mij was het niet pijnlijk en de bevalling begon na een paar uur. Ik ben gestript op 40+6. Sommigen worden echter 3 keer gestript en dat helpt dan nog niet...ik hoop voor je dat het lekker vlot gaat!

Groetjes

hey ik ben niet gestript want de dokter zij dat dat niet zoveel uitmaakt dus toen ben ik ingeleid dat ging sneller

Ik ben toendertijd ook gestript. Wat niet pijnlijk, wel gevoelig. De bevalling begon daarna niet uit zichzelf en uiteindelijk is het kindje met spoed gehaald met een ks.

Ik ben ook gestript eerste bevalling en bij mij deed het erg veel pijn.. Toen 12 uur weeen gehad, daarna na het slapen weer gestript. Deze was helemaal niet meer pijnlijk en toen weer 12 uur weeen gehad. weer gestopt, wel weer kunnen slapen.
Daarna aan het infuss nogmaals 11 uur weeen gehad.

hoi bij mijn eerste bevalling ben ik ook gestript met 40 weken. maar ik vond het geen pijn doen het even gevoelig. maar er gebeurde helemaal nis een dag later ben ik toen in geleid ivm. vermoeden van zwangerschapsvergiftiging.

Terug
Bovenaan