ervaring met strippen?

Ik ben 40.3 weken en vrijdag word ik, als de kleine er dan nog niet is, gestript. Wie heeft er ervaring mee?

Begint de bevalling inderdaad die dag en is het strippen pijnlijk?

Hoi,

Ik heb zeker ervaring, 3 x gestript (afgelopen okt bevallen v een dochter).
Strippen deed geen pijn, wel n beetje een rot gevoel. Er word echt gewroet daar binnen zeg maar. Maar pijn deed t niet echt vond ik.
De eerste keer strippen gebeurde bij 39 wkn en dat gaf na 3 uur wel weeen en die ook flink door gingen zetten maar na 4 uren is t afgezakt... Was n flinke domper. Maar volgens mijn vk was mijn lich er gewoon nog niet aan toe om t over te nemen. Met 40 wkn weer gestript. Precies t zelfde al vorige keer. Er kwamen goeie weeen na 3 uurmaar niet doorgezet...
De derde keer (oja, ik kreeg er wel iets ontsluiting van! dus toch n klein pluspuntje) Toen ik 1 1/2 week overtijd liep liep ik intussen met 2 1/2 cm ontsluiting. S avonds 9 u gestript, 1 u begonnen meteen flinke weeen en om 5 u was ze er s nachts.
Dit was mijn verhaal maar denk wel, iedereen reageert weer anders ergens op.
Ik wens je heel veel succes en sterkte, zet m op!!!!

Groetjes Ing (bevallen 15 okt)

Hoi,

Ik ben in sept. bevallen en ben daarvoor 3 keer gestript.
Door twee verschillende mensen. Bij de een deed het niet zeer voelde het wel een beetje maar geen pijn, bij de ander had ik er wat meer last van, het voelde niet echt prettig, maar het deed niet echt pijn. Het is even een rot gevoel.
Het heeft bij mij niets gedaan. Hopelijk voor jouw wel..

Groetjes Pascalle (bevallen 6 sept)

Hoi,

Ik ben ook gestpt! In feb bevallen van mijn dochter met 41 weken. Ben divers keren gestript, door diverse mensen....Maar zonder resultaat!
Als je je goed ontspant doet het strippen geen zeer!

Bij mij ging het vrij snel,ik werd gestript en een uur later kreeg ik hevige weeen,na 3,5 uur was mijn kleine meid geboren.Het gaat hier wel om een 3e bevalling dus het kan ook daarmee te maken hebben dat het zo snel ging..het is altijd ff afwachten hoe je lichaam erop reageert..

Terug
Bovenaan