Ervaring met strippen??

Hoi

Even updaten, ben vandaag 40 weken +3 zwanger, vAndaag naar vk geweest, nog geen voortekenen van bevalling kindje bleek vorige keer ingedaald te zijn en dit keer dan toch weer niet volgens een andere vk, dus niet ingedaald. Als het vanzelf niet op gang komt komen ze zaterdag strippen :s klinkt eng, vk zij dat het niet echt aangenaam is. Als het dan nog niet lukt maandag terug afspraak en dan naar het ziekenhuis voor inleiding waarschijnlijk, nou heb geen ervaring daar mijn eerste zwangerschap is, nu had ik graag jullie ervaringen gehoord met het strippen en inleiden ?

Liefs xxx
 
strippen is even een vervelend gevoel, maar ik vond het beide keren niet schrikbarend vervelend hoor. Bij mij is het beide keren voldoende geweest om de bevalling op gang te helpen, dus mijn advies DOEN
Want inleiden vind ik persoonlijk veeeeeel vervelender
veel succes
 
Vandaag hebben ze geprobeerd mij te strippen, maar ik had nog geen ontsluiting, dus konden ze er niet bij. Ik vond het inwendig onderzoek wel een beetje een vervelend gevoel, maar weet dus niet hoe het strippen zelf voelt. De vk zei dat het geen prettig geviel is, maar de weeën zijn erger ;-). Bij mij komt ze donderdag langs om het nogmaals te proberen. Hopelijk lukt het bij jou gelijk. Ik ben nu trouwens 40+4.
Groetjes Wendy
 
Ik ben ook gestript en 1 uurtje later weeën. Ik vond het niet echt pijnlijk maar wel wat vervelend, ze gaan toch diep naar binnen met hun vingers, ik zou ook zeggen doen!
 
Awchhh ik heb helemaal geen ontsluiting, heb zelfs vreselijk pijn bij het gemeenschap, gaat miet meer eens veel te gespannen ben dan wel benueuwd hoe ze er met haar vinger gaat aankomen, klinkt niet echt gezellig als ik het zo lees ik hoop dat het allemaAl niet eens hoeft en dat het vanzelf op gang komt, heb er genoeg van, na 8 maanden spugen misselijk zijn ontstekingen enz... Had ik mezelf toch wel een gemakkelijke bevalling gegund , maar ja wie ben ik om daarover te beslissen, hummeltje heeft het naar zijn zin en komt wel uit als hij het nodig acht geloof ik , wat wij vrouwen toch allemaal kunnen verdragen , om trots op te zijnn ;)
@wendy succes meid en laat het horen als het wel lukt xxx
 
Ik ben met de 2e zwangerschap gestript.
Probeer zo goed mogelijk te ontspannen. Bi mij hielp het door naar 1 punt te blijven kijken praten en vooral door te blijven ademen. En echt dan is het niet prettig maar ook niet super pijnlijk.
Geen zorgen maken dus al is dat niet makkelijk!
S6!!
 
Ik ben bij m'n vorige zwangerschap 's morgens gestript. Was inderdaad wel ff pijnlijk. De rest van de dag toch een soort van buikpijn gehad. Was het inmiddels aardig zat (was een 1 week over tijd). 's Avonds om 20.30 braken m'n vliezen en om 23.45 was ons kleine meisje er. Tegen de tijd dat ze het bij mij voorstelde, vond ik het wel prima... was een beetje klaar met het afwachten enzo.
 
Ik ben ook bij mijn tweede zwangerschap gestript 's ochtends. De avond ervoor al weeën maar wel gewoon kunnen slapen. Rond 11 uur gestript. Mijn zoon werd om 16.00 uur geboren. Ik vond het geen nare ervaring.
 
Terug
Bovenaan