ervaring met temp bijhouden????

hoi, ik ben weer even terug met een vraag ik ben nu 2 weken bezig met temp bij te houden maar die varieert van 36.53 naar 36.18, is iedere dag verschillend...
hoe weet ik nu wanneer ei is gesprongen of doe ik iets verkeerd....
ik heb 2 kleine kinderen waardoor ik per nacht er meestal 3 keer uit moet ,heeft dit invloed op de temp ???

heel graag advies van ervarings deskundige ...want ik heb het idee dat ik het niet goed doe zo.

alles is verder rustig nu thuis en behalve het tempen wachten we even af watde gyn zegt 23 juni .

groetejes daan

Hoi Daan!

Fijn dat alles weer een beetje rustig is bij jullie.
Even over je temperaturen.
Meet je iedere ochtend op dezelfde tijd voordat je uit bed stapt en dingen gaat doen?
Dat is al heel belangrijk namelijk.
Misschien dat het wel invloed erop heeft dat je voor je kleintjes er soms uit moet.
Ligt denk ik ook een beetje aan de tijd die je daarna nog over hebt om weer in een goede slaap te komen..Als dat eg kort is en je dus eigenlijk er nog pas bent uit geweest dan denk ik dat dat wel beinvloedt.
Verder moet je de eerste fase van je cyclus een vrij stabiele lage temperatuur hebben.
Wanneer je eisprong bijna gaat gebeuren kan je een klein dipje hebben in de temperatuur. Of hij is gelijk gebleven en is opeens de dag erna minimaal 3tiende hoger.
Deze hoge temperatuur blijft tot je ongi of tot vlak voor je ongi dan keldert ie weer...
Blijk je zwanger dan blijft hij meestal  aan de vrij hoge kant.
Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is nu...heb je nog vragen stel zze maar.
Ik temperatuur al 18 maanden dus ben denk ik wel vrij ervaren...
Ik hoop dat het eruit moeten 'snachts voor je kindjes er niet al teveel invloed op heeft....

Liefs Linnepinnie

Hoi, hoi,

Ik heb zelf ooit getempt...de hele maand geen eisprong gemeten,
en wel zwanger....

En meid, ik moest er ook een aantal keer per nacht uit voor mijn kleine
meid, en werd toch zwanger...helaas is dit een miskraam geworden...
Maar dat heeft echt niks met  de gebroken nachten te maken hoor....

Groetjes, Judith  

Terug
Bovenaan