ervaring met tempen lees dit dan even plaese

hallo meiden ik heb een vraagje

het is toch zo dat als je je temp bij houdt,en je zit een beetje tegen je NOD aan te hikken,dat als je ongi wordt dat je temp een paar dagen van te voren weer daalt?????
dit is teminste bij mij altijd zo geweest.
mijn temp is al een paar dagen achter elkaar 37.0
woensdag (morgen) is mijn NOD en vanmorgen was mijn temp 37.3
hoe kan het nu ineens omhog gaan????
heeft iemand hier ervaring mee????
zal ik onderhand toch een beetje hoop mogen gana hebben????
ik hoop dat iemand van jullie mij duidleijkheid kan geven.
groetjes F

even vast een reactie op wat ik nu weet.
ik heb even naar het ziekenhuis gebeld,het werd een hele vergadering,het is iniedergeval niet normaal.
ik heb inmiddels aan 3 mensen ijn verhaal uit moeten leggen,en wacht nu tot ik terug belt wordt door een dokter die vaker met rare dingen te maken heeft :p
ben benieuwd.
eventuele opmerkngen van jullie zijn nog steeds van harte welkom

Temperaturen komt heel erg nauw. Iedere dag op dezelfde tijd en op dezelfde manier. Een temperatuursstijging is niet heel ongewoon, als je het bijvoorbeeld een keertje heel erg warm hebt 's nachts dan kan dat ook al invloed hebben of misschien een kou onder de leden of zoiets.
Als ik jou was zou ik gewoon een test gaan doen morgen. Het is nu maar 1 dagje wachten en dan kan je al testen.

Succes, Esk

dank je wel voor je reactie esk
ik temp elke dag om 7 uur,zet mijn wekker ervoor,dus da is altijd hetzelfde..
nu hbe ik het wel de hele acht heel erg warm gehad,dus dat zal dan misschien de oorzaak kunnen zijn.
ik ben nog niet terug gebeld door de dokter,dat wacht ik nog even af.
mocht ik niet ongi worden dan test ik niet eerder als zondag ,dat kan dan samen met mijn vriend,ik he gemerkt in d eze afgelopen 2 jaar,dat ik het prettiger vindt met hem erbij,mocht het dan alweer niet zo zijn,dna is hij er ook voor me.
en mocht het wel zo zijn,dan wil ik zijn snoetje wel eens zien hihi
nogmaals bedankt

de gyn heeft me terug gebeld
ik moest dit heel goed in de gaten houden,met het vooruitzicht dat wij al haden,als het deze keer niet zal lukken ,zouden ze een kijkoperatie uitvoeren bij mij.
het kon betekenen dat ik grieperig ga worden...maar dit lijkt me sterk want ik vole me goed.
ik moest erg oppassen met de mexicaanse griep,dit werd me echt op mijn hart gedrukt,zwangere vrouwen en dan vooral in het begin stadium,zijn erg kwetbaar...mocht ik het hebben,moest ik hun bellen,en minimaal 7 dagen in huis blijven.
verder moest ik het dus goed in de gaten houden,zoiezo tot zondag.
dus dat doen we dan maar,ze zou me vrijdag nog even bellen.
petje af voor alle mensen die ik aan de lijn heb gehad,ze bleven allemaal zo vriendelijk,terwijl er ook een rij aan de bali staat waarschijnlijk,keurig netjes hebben ze me te woord gestaan,en de laatste zei zelfs,geeft niets hoor dat je gebeld heb,al bel je 10x per dag en we kunnen je geruststellen...daar doen we het voor.
erg lief....nu maar afwachten dus.

Hallo,

Ik heb ook ervaring met temperaturen. Ik slik zelf medicijnen om zwanger te worden omdat ik geen eisprong uit mezelf heb. Ik slikte clomid 150mg.
Aankomende oktober zou het twee jaar worden dat ik gestopt ben met de pil.
Ik heb 8juli een miskraam gehad en nu weet ik sinds zondag dat ik weer zwanger ben. Erg snel, maar we zijn super blij!!!
Als ik 's ochtends temperatuurde op een vast tijdstip dan had ik altijd 36,7 en als de eisprong naderde was de temperatuur 36,4 en daarna als de temperatuur minstens 14 dagen hoog blijft dan was ik zwanger. Meestal was mijn temperatuur dan 's ochtends 37,1 en overdag soms zelfs 37,7.
Dus het kan goed zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het heel erg voor jullie!!

Groetjes van Patries. En succes met testen!!

o jee patries wat stuur je nu.
jeetje had me al helemaal ingesteld op het feit dat ikwaarschijnlijk wat onder leden heb.
mijn temp is nu dus 14 dagen hoog,en gsiter en vandaag nog iets hoger zelfs.......o ik hoop het zo.

gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens genniet er leker van meid.
groetjes F

ben ook al lang aan het tempen, maar ben niet zo nauwkeurig, ik kan er nog niet erg veel wijs uit worden hoor...ook al doe ik het een tijdje goed..haha...
volgens mij heb je idd al snel n afwijking zodra je ietsje ziek bent, of als t wat warmer is...
Hopelijk voor jou is het natuurlijk goed nieuws.

ESK!! waar is het andere forum gebleven...kom terug van vakantie en floep, verdwenen...:'(

grtjes

Terug
Bovenaan