Ervaring met TENS?

Is er iemand die al eens bevallen is met de TENS? En, beviel het? Hahaha, sorry, flauw grapje... Maar ik wil wel serieus weten wat je er van vond? Is het een aanrader?
 
ben er ook wel heel benieuwd naar eigenlijk.. bij ons in het ziekenhuis waren ze tijdens de voorlichtingsavond niet positief, ook niet echt negatief maar ze zagen er geen voordeel van. (bewezen in ieder geval) Dus ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen..
 
Ik heb bij mijn 1e bevalling een geboortetens gebruikt. Ik ben nu zwanger van de 2e en ga hem zeker weer bestellen.
Ik heb niet het idee dat je minder pijn voelt, maar het geeft je wel een gevoel van controle over de weeen. ook is het iets om je op te concentreren tijdens een wee. Mijn bevalling is ik denk mede hierdoor prima verlopen.
 
Ik kan de geboorte-tens van mijn vriendin lenen. Na 3 bevallingen zie ik nu erg op tegen de weeën.
Bij mijn eerste bevalling kreeg ik 3 pethidine injecties, maar die hielpen bij mij helemaal niets. Dus ik ben wel benieuwd naar de Tens.

Hier kun je alles lezen over de Tens:
http://www.geboortetens.nl/
 
Terug
Bovenaan