Ervaring met teunisbloemolie?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Het onderwerp zegt het al he:)
Ik had ergens gelezen dat teunisbloemolie je cyclus regelmatiger kan maken en dat er vrouwen waren die na het nemen ervan snel zwanger waren,heeft iemand er ervaring mee?
Liefs orchi

hey hallo,
ik ben vorige cyclus begonnen met de etos zwanger worden pillen.. en in een keer zwanger! misschien is dat een tip.. ik had ook een rare onregelmatige cyclus. En heb veel over deze capsules gelezen.. ik dacht baat het niet dan schaat het niet.. succes..

Hallo,

Ik heb vanaf mn 22e tot 27e teunisbloemolie gebruikt omdat ik heel erg last had van stemmings wisselingen, wat veroorzaakt werd door een ''onrustige''   hormoonhuishouding... Ik ben er mee gestopt nadat ik mn man leerde kennen, en gelukkig heb ik nu een lekker regelmatig verloop in de hormoonspiegel tijdens de hele cyclus.Ik was wel altijd heel regelmatig ongesteld, dat wel, maar toch hebben me die pillen enorm geholpen toendertijd....ik kan me dus ook goed voorstellen dat ze goed helpen om een regelmatige cyclus te krijgen.En t is natuurlijk dus zal t zeker niets schaden...Ook niet vergeten foliumzuur te slikken he, als je graag zwanger wil worden!!

Succes, JIG

Terug
Bovenaan