ervaring met tommee tippee

hoi hoi allemaal.
ik heb even een vraagje,heeft iemand ervaring met de fles van het merk tommee tippee.
ik heb deze vandaag gekocht omdat mijn zoontje wouter moeite heeft met de fles(hij zit nog steeds op volledige borstvoeding)als ik aan het werk ben,ik heb al avent geprobeert en het huismerk van etos,maar echt geweldig doet hij het niet met die flessen.
toen ben ik gaan zoeken op het internet en kwam ik op deze fles uit,ik heb met de drogist afgesproken dat ik de fles weer mag terug brengen als wouter het niks vindt.
dus ervaringen van iedereen zijn welkom(ook tips om wouter beter uit een fles te laten drinken).
alvast bedankt.
groetjes danielle

hoi

ik heb de fles al een hele poos (vanaf pasgeboren) omdat de borstvoeding helaas niet lukte en deze er echt goed op lijkt en het was een succes..........
hij staat nu te wachten op andere spenen die ik even moet halen.

Maar ik was er erg tevreden over............

groetjes lea

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Lotte drinkt niet uit een fles (nooit gedaan) en dat is zo lastig, omdat ik nooit eens weg kan. Bijvoeding qua eten gaat prima, daarvoor hoef ik niet te blijven, maar het is het drinken wat nog een probleem is.

Omdat Lotte nu 9 maanden is ben ik al druk aan het oefenen met een tuitbekertje, maar voor alsnog loopt er meer naast dan dat er in gaat. Ik twijfel dus of ik nu nog zo'n fles moet kopen, want misschien duurt het niet zo lang meer voor ze uit haar bekertje kan drinken.

Groetjes, Marisa

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 13:17:52'));

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Lotte drinkt niet uit een fles (nooit gedaan) en dat is zo lastig, omdat ik nooit eens weg kan. Bijvoeding qua eten gaat prima, daarvoor hoef ik niet te blijven, maar het is het drinken wat nog een probleem is.

Omdat Lotte nu 9 maanden is ben ik al druk aan het oefenen met een tuitbekertje, maar voor alsnog loopt er meer naast dan dat er in gaat. Ik twijfel dus of ik nu nog zo'n fles moet kopen, want misschien duurt het niet zo lang meer voor ze uit haar bekertje kan drinken.

Groetjes, Marisa

Hoi marisa,

ik zou het niet doen hoor, zo'n fles kopen. Stijn wil ook niet uit een fles drinken en ik heb hem geleerd om uit een gewone beker te drinken. Dan vul ik een beker met drinken en geef hem   steeds een klein beetje in een andere beker. Het gaat steeds beter. Vooral water is favoriet. Als je haar nu aan een fles laat wennen zit je er straks weer mee om dat af te leren en schiet het nog niet op.

Groetjes van Marloes
 spelen is ook leuk met een beker hoor!!!

Hoi Marloes,

Ja, zo dacht ik er zelf ook al over. Nou ja, hopelijk heeft ze het snel onder de knie. Ik wil haar eigenlijk met een jaar toch echt helemaal zelf laten eten en drinken. Dan heb ik weer even vrijheid!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan