Ervaring met twee tweelingen?

<p>Hoi hoi! </p><p> </p><p>Ik ben moeder van een tweeling van nu 1,5 jaar. Ik heb eigenlijk sterk het gevoel nog een kindje te willen, mijn man staat er ook voor open maar het enige wat mij soms doet twijfelen is: wat als wij weer een tweeling krijgen? Onze mannen zijn twee-eiig dus in die zin zou het in m’n genen kunnen zitten.</p><p>Ik lees nergens hoe groot de kans nu is, als je al een tweeeiige tweeling hebt, weet iemand van jullie dit? En heeft iemand misschien ervaring met het krijgen van een “tweede tweeling”?</p><p>Aan de ene kant denk ik, als het zo is dan hebben we iig veel meer ervaring nu en uiteindelijk gaat de zwaarste tijd ook weer voorbij. Aan de andere kant: het was ook wel heel erg pittig, wat als ze nu wel prematuur zouden zijn of ik wel veel meer kwalen krijg of het twee huilbabys zijn. Kortom, nogal spannend.</p><p>Ik hoor graag ervaringen! :) </p>

Bij ons ook twee-eiige mannen en inmiddels zwanger van een eenling. Onze jongens zijn overleden. Ik ben lid van een groep met lotgenoten op FB. We zijn met ruim 500 leden en ik geloof dat de mensen met 2 tweelingen op 2 handen te tellen zijn. Ja, het kan natuurlijk. Zeker aangezien ze twee-eiig zijn. We zijn nu met ruim 30 zwangeren in de groep en we krijgen nu allemaal een eenling. Ik denk dus dat de kans klein is, maar er is altijd een kans. Lekker je gevoel volgen! Enne... nu ik zwanger ben van een eenling weet ik pas hoe zwaar een tweelingzwangerschap was. We hebben nu hele duidelijke echo's. De jongens wilden nooit lekker in beeld ?

Jeetje dat lijkt me heel heftig! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oké dat klinkt inderdaad ook hoe ik het qua verhouding in mijn hoofd had, maargoed je weet het inderdaad nooit. 

Terug
Bovenaan