Ervaring met uitploppende navel

<p>Hallo meiden,</p><p> </p><p>Ik met nieuw hier. Inmiddels 29 weken zwanger. Al vrij snel in het begin een duidelijke naar voren komende navel. Nu plopt hij zo goed als uit, vooral in de avond. Wat is jullie ervaring hiermee? Trekt dat goed na de bevalling? Soms zie je weleens een vrouw met zoeen uitpuilende navel op het strand. Het is niet heel erg ofzo maar ja vroeg het me af. Plakte jullie je navel af als tie door je shirtje stak.</p><p>Groetjes Tamara</p>

Haha ik heb ook al een tijdje mn navel een beetje naar buiten. Ik plak t nooit af, wie t eng vindt kijkt maar ergens anders heen. Ik maak me geen zorgen over het intrekken (hoewel geen ervaring), ik lees overal dat ie vanzelf weer wordt als vanouds! 

Ja hier begon hij met 15 weken al. Ik vind het niet eng ofzo. Vindt het er best grappig uitzien. Me vriend vind het ook mooi. Had ik niet verwacht. Hij is wel de enige die  aan Me navel mag komen. Wel een ontzettend slap ding. Je kan het zo pakken. :) leuk speelgoed haha

Yep komt weer goed nu tweede keer plopt hij er weer uit en het zal ook wel weer goed komen ?? lekker met goed olie of crème blijven smeren

Zelfde hier. Als kind had ik het ook maar groeide uiteindelijk naar binnen. Met de zwangerschap ook snel weer een uitploppende navel. Nu 8 maanden later is de navel zelf naar binnen maar de bolling die eerst naar buiten kwam zie je nog wel boven het gat van de navel zitten. Hopelijk trekt het helemaal weg uiteindelijk 

Terug
Bovenaan