Ervaring met Wishbone thermometer?

Hallo mensen, ik heb op bol.com een mobiele infrarood thermometer gevonden. Is er iemand die ervaring heeft met dit of een soort gelijk product?
Het lijkt me wel handig maar ben benieuwd of het ook goed werkt.

Annemarie

Wij hebben zelf ook naar zijn infarood thermometer gekeken, maar deze kan nog wel eens afwijken door de temperatuur in de ruimte zelf. Het is verstandiger een thermometer te nemen die buigzaam is. Wij hebben deze zelf ook in gebruik en doordat het uiteinde buigzaam is merk de kleine er vrij weinig van als hij gaat bewegen. De thermometer die wij gebruiken is van medisana die binnen 10 seconden de temperatuur aangeeft, waterdicht is en 3 jaar garantie heeft en was voor € 7 euro te verkrijgen. Hoop dat ik u hiermee een beetje geholpen heb.

groetjes,

Romario kersverse vader

Ik heb heel slecht ervaringen met deze Wishbone thermometer.  Er zijn goedkope infrarood thermometers op Amazon of Ebay, maar deze is heel accuraat volgens de reviews. Ik heb hem vergeleken met een normale thermometer en het verschil kan tot 2 graden lopen als je de temperatuur van je baby meet en tot 5 graden voor de temperatuur van objecten. De klantenservice gaf absoluut geen antwoord. Ik moest een PayPal claim beginnen en daar hebben ze ook geen reactie gestuurd. Gelukkig heeft PayPal mijn klacht terecht gevonden en ik heb mijn geld (min 6,95 verzendkosten) teruggekregen. Totaal niet aangeraden!

Terug
Bovenaan