Ervaring met zwangerschap na conisatie

Hi,

Zoals ik al eerder heb geschreven ben ik nu 5,5 week zwanger en superblij (met de dag blijer). Wat misschien wel nog een beetje spannend kan worden is dat ik 10 jaar geleden een conisatie heb gehad - een operatie aan mijn baarmoederhals waarbij ze een stukje hebben weggehaald omdat ik pap4 had - afwijkende cellen. Daardoor zou ik een wat grotere kans hebben op vroeggeboorte (en sommige vrouwen ook meer moeite om zwanger te worden maar ik dus duidelijk niet :)). Heeft iemand ook een conisatie gehad voor de zwangerschap? Wat zijn de ervaringen? Hoop uiteraard op een hoop goeie verhalen :)
 
Had ik ook - met PAP3b - ook een jaar of 10 geleden. Had er tot dit mailtje nooit meer aan gedacht en ben nu toch alweer zwanger van de tweede! Dus het lijkt me niet zoveel kwaad kunnen, voor zover ik me kan herinneren ging het ook maar om een paar cellen.

Maar natuurlijk geldt altijd: bij zorgen even overleggen met de verloskundige!

Groetjes, Maria
 
Hai..... Ik ben dit jaar ( 12 april) ook behandeld voor een pap 3b en zie daar 2 maanden later zwanger van de tweede... terwijl ik van mn eerste 2 jaar bezig ben geweest om zwanger te raken. De 2de was absoluut niet gepland een echte kleine verrassing dus.........


succes dames
 
Terug
Bovenaan